2013-10-12, 00:19
Medlem
lectrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Här är en till lookalike:https://www.youtube.com/watch?v=esVuKP7k974&feature=youtube_gdata_player
Hahahaha länge sedan man såg den nu! Fortfarande lika kul
Citera
2013-10-12, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Såg precis ett avsnitt som jag tidigare missat - nämligen det om Josef. Det avsnittet fick mig verkligen att hata Aro och programmet ännu mer. När Chris Hansen ska konfrontera nätpedofiler i Dateline så har han en hel jävla armé redo ifall shit hits the fan. Hasse Aro har Ulf Lundells dotter och två gubbar i en bil som käkar pizza.

Hasse Aro tillhör en av de kändaste kriminaljournalisterna i Sverige vilket borde innebära att han borde ha bra kontakter inom polisen. Jag tänker på det att han har jobbat tätt med polisen i över 20 år med Efterlyst. Det borde väl inte vara så svårt att ringa in ett par poliser för extra back-up. Istället så låter de honom gå och snart sködar han väl ett nytt offer. Kanske blir det dödlig utgång den här gången.

Tycker det är jävligt oansvarigt av Aro att låta en så pass labil människa få komma undan.

Vad som händer bakom kulisserna vet ju inte vi. Nu kommer säkert polisen få fast den här personen. Inga mer nedlagda ärenden i "brist på bevis".

Den s k experten sa att ip-nummer inte var till hjälp. Det kan ju knappast stämma. Är det någon här som vet om facebook brukar spärra falska konton som dyker upp från samma ip-nummer? Det går ju att spärra sånt på t ex forum så facebook borde göra samma sak.
Citera
2013-10-12, 20:22
Medlem
Sillberskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Vad som händer bakom kulisserna vet ju inte vi. Nu kommer säkert polisen få fast den här personen. Inga mer nedlagda ärenden i "brist på bevis".

Den s k experten sa att ip-nummer inte var till hjälp. Det kan ju knappast stämma. Är det någon här som vet om facebook brukar spärra falska konton som dyker upp från samma ip-nummer? Det går ju att spärra sånt på t ex forum så facebook borde göra samma sak.

Det finns ju tjänster som gör att man kan surfa anonymt, internetcafeer och mobilsurf med kontantkort.
Citera
2013-10-13, 16:57
Medlem
Kalicis avatar
Nu tycker jag att ni är lite för hårda mot stackars Al*exander O*hmani. Han har inte haft det så lätt ska ni veta. På 80-talet, innan han lade sig till med namnet Alex*nder och bara hette N*bil i förnamn, bodde han i Kiruna på Dübeng 33C tillsammans med sin hulda hustru, en Anj* Marg*t Eufem*a, född Karlsson, som han äktade den 11 juni 1988.

Hon var allt för honom, till och med som en mor... vilket inte är så konstigt med tanke på att hon var 20 år äldre än honom. Det var äkta kärlek av en magisk sort som de flesta människor aldrig får uppleva. Det hade inte alls med uppehållstillstånd och medborgarskap att göra, oh nej, hur kan man tro något sådant.

Men säg den lycka som varar för evigt. Den 10:de mars 2002 rycktes hon ifrån honom och avled. Inte konstigt att han vill dela med sig till andra av vad han anser sig fått så mycket av - dvs. skit.
Citera
2013-10-13, 17:14
Medlem
Bästa "stalkern" någonsin LOL
Citera
2013-10-15, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbersky
Det finns ju tjänster som gör att man kan surfa anonymt, internetcafeer och mobilsurf med kontantkort.

Jo det finns det men vilket jobb att hålla isär alla falska identiteter med olika ip
Citera
2013-10-24, 16:01
Medlem
Gosainackens avatar
Nu är galleristen Henrik på tapeten igen.

http://www.expressen.se/kvp/wahlbeck-polisanmald-for-misshandel--nekar/

Och här har vi tydligen hans Stalker. https://www.facebook.com/elisabeth.emondstreijffert
Citera
2013-11-25, 14:16
Medlem
Har dom givit upp mot bajsmannen nu?
Citera
2013-12-07, 11:40
Medlem
Hur har det gått för Gunn till exempel? Finns det några NYARE uppdateringar om hur det ser ut för de drabbade i säsong 1?
Citera
2013-12-10, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway
Hur har det gått för Gunn till exempel? Finns det några NYARE uppdateringar om hur det ser ut för de drabbade i säsong 1?

Stalkers, vad hände sedan går just nu på TV3
Citera
2013-12-10, 23:11
Medlem
Var det bara jag som skratta åt avsnittet "bajsmannen"
Citera
2014-01-05, 10:54
Medlem
Konservatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Var det bara jag som skratta åt avsnittet "bajsmannen"