Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2012-12-21, 11:35
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nohulo
Vad syftar du på? Har du läst allt jag har skrivit? Lite tråkigt att du skriver en sådan kommentar utan att ge några grund till den öht.

Han syftar förmodligen på att bruden bara är ute efter en "playboy" som spänner på henne utan konstigheter och kanske som ovanstående sa att hon utnyttjar dig för sitt eget lilla nöjes skull nu när hon sätter reglerna och gränserna.

Tycker det känns lite löjligt att se det hela på det sättet, hon är osäker och vill förmodligen bara känna tryggheten innan du sätter på henne. Får uppfattningen av att denna tjejen inte följer med vem som helst hur som helst hem utan verkar vara en bra tjej. Fast lite skumt att hon inte rör vid dig när ni ligger och ska börja bli lite småintima med varandra. En tjej brukar ju vilja känna på kuken och runka den lite. Tror fasen hon är rätt oerfaren men inte vill visa det egentligen.
Citera
2012-12-21, 12:25
  #50
Medlem
Nohulos avatar
Jaha grabbar. Fan va tråkigt att ni fick en helt annan synvinkel på det hela. Givetvis är det bra med input, men det var inget som fick mig på bättre humör direkt.
Vad menar ni att jag ska göra nu då? Jag som ändå trodde att det var mer eller mindre frid & fröjd mellan oss, och att när vi ses igen skulle det vara vi igen. Fortfarande tre veckor tills vi ses och jag har seriöst inte en aning om vad planen är. Visst, "ta det som det kommer" kan man säga men det hjälper inte mina tankegångar under juldagarna nu.
Citera
2012-12-21, 12:50
  #51
Avstängd
zarajas avatar
släpp henne...
Citera
2012-12-23, 20:47
  #52
Medlem
Nohulos avatar
Hon skrev "Jag saknar dig!" igår kväll (efter en stunds smsande på hennes initiativ) så här ska inte släppas nåt. I'll keep you posted.
__________________
Senast redigerad av Nohulo 2012-12-23 kl. 20:49.
Citera
2013-01-23, 01:56
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nohulo
Hon skrev "Jag saknar dig!" igår kväll (efter en stunds smsande på hennes initiativ) så här ska inte släppas nåt. I'll keep you posted.

Nå?
Citera
2013-01-23, 02:21
  #54
Medlem
Nohulos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Nå?

Oj! Det var ett tag sen jag skrev här. Orkar inte världens uppdatering om vad som har skett eftersom jag inte är i behov av tips för tillfället; men för sakens skull så kan jag säga att vi princip är tillsammans nu. Inte sagt officiellt att vi är det än men verkligen så nära man kan komma (hon säger ofta saker som "jag tycker om dig så mycket", "åh ******* så underbart att du är min!", "inte känt så här för nån på flera år" osv). Vet inte riktigt hur man tar upp snacket om att vi nu är pojk-/flickvän men det löser sig.
__________________
Senast redigerad av Nohulo 2013-01-23 kl. 02:24.
Citera
2013-01-23, 03:03
  #55
Medlem
Hampzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nohulo
Oj! Det var ett tag sen jag skrev här. Orkar inte världens uppdatering om vad som har skett eftersom jag inte är i behov av tips för tillfället; men för sakens skull så kan jag säga att vi princip är tillsammans nu. Inte sagt officiellt att vi är det än men verkligen så nära man kan komma (hon säger ofta saker som "jag tycker om dig så mycket", "åh ******* så underbart att du är min!", "inte känt så här för nån på flera år" osv). Vet inte riktigt hur man tar upp snacket om att vi nu är pojk-/flickvän men det löser sig.


Läst hela tråden men inte skrivit.. grattis måste jag säga tom jag fick en kittlande känsla i hela kroppen av allt hehe. Får ta å krama om min sambo lite extra hårt nu! Låter riktigt lyckat det här. Lycka till med allt.
Citera
2013-01-23, 20:17
  #56
Medlem
Malkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nohulo
Oj! Det var ett tag sen jag skrev här. Orkar inte världens uppdatering om vad som har skett eftersom jag inte är i behov av tips för tillfället; men för sakens skull så kan jag säga att vi princip är tillsammans nu. Inte sagt officiellt att vi är det än men verkligen så nära man kan komma (hon säger ofta saker som "jag tycker om dig så mycket", "åh ******* så underbart att du är min!", "inte känt så här för nån på flera år" osv). Vet inte riktigt hur man tar upp snacket om att vi nu är pojk-/flickvän men det löser sig.

Har du stoppat in den ännu?
Citera
2013-01-24, 15:12
  #57
Medlem
Nohulos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Har du stoppat in den ännu?

Haha, ja, det hände samma dag som vi sågs efter jul : )
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback