Citat:
Ursprungligen postat av Msliten
http://www.ladda-upp.com/bilder-a/offlan-467.png
Här är de sista kommentarerna, Hoppas länken funkar:P
Tack så mkt!
Dock håller jag med Nichole här då hennes tidigare yrke är irrelevant för om hon älskar djur eller inte, dvs bara för att hon, enligt egen utsago, är fd prostituerad så är hon inte sämre lämpad att ta hand om djur.
Dagisfröken, fine men djur, kom igen.
Sen tvivlar jag faktiskt inte på att hon innerligt älskar djur men jag tror bara inte hon vet hur hon ska göra. Begreppet "ansvar" är lite för stort och abstrakt för henne att ta in.
Det som dock inte är till hennes fördel är ju hennes synsätt på just djur och den okunskap hon envisar med att trumpeta ut så fort hon får chansen.
Hennes omogna inställning till djur och ansvarstagande, dvs att dom är utbytbara eller att det är ok att lämna bort dom för att man inte är vuxen nog att planera sitt liv.
Eller hennes val att starta oseriösa omplaceringsorganisationer med människor hon inte känner vilket leder till lulzy internetdrama.
DETTA borde dom som motsätter sig hennes planer på facebook isf trycka på men att säga att du är olämplig att ta hand om djur för att du är fd porraktris är ju bara två idioter som diskuterar.
Tyvärr är ju detta baksidan av att vara "frispråkig om sex" (läs: vulgär utan hämningar WT-style). Man kan inte göra vilka val man vill och sen utgå från att alla ska glömma det när man själv inser sitt misstag.
Här är baksidan och det är lite tragiskt att det ska behöva komma som insikt nu för nichole, när hon är snart 30, att varje aktion har en motreaktion men bättre sent än aldrig får man väl säga.