Nu var det ju såhär att jag tvingades tillbaka för att moderatorerna tagit bort mina inlägg. Det ska stå 2000, inget mer och inget mindre. Det var enda anledningen till att jag kom tillbaka. Och det är även anledningen till att jag nu lämnar igen.
Hej då
/CW
Förbered dig på att komma tillbaka igen då. Trådar raderas och flyttas till evigheten hela tiden.
Någon som vet var man kan få tag i avsnittet av "undercover" som gick på tv3 dar vår kære Peder tydligen gjorde bort sig totalt? Bor i ett land utan Svensk TV3 dessvarre.
För att hedra Greven kör jag gästavatar med honom i en vecka
något jag rekommenderar alla att göra, och skriv sedan in den
här tråden i evighetsdiskussioner så att greven måste
komma tillbaka och fylla på sin postcount
Två sköna bilder på Greven tagna för inte så länge sen för dom som är intresserade. Gillar verkligen när han sticker ut tungan lite grann sådär som bara vår Greve kan göra.
Två sköna bilder på Greven tagna för inte så länge sen för dom som är intresserade. Gillar verkligen när han sticker ut tungan lite grann sådär som bara vår Greve kan göra.
eehh "greven" hade någon dag endå fått smaka snaran, alternativ pipan på ein AK:5 (med garantiinsats )
Borgarsvin brukar icke klara sig länge, iallafall inte i mitt samhälle, hehe, ne fyfan, hejdå edra snpptuggare nu skall ölen drickas
Vilken jävla bizarr tråd.
Men jaja, han är dum i huvet. Precis som alla andra kändiskåta idioter folk verkar vara intresserade av.
När kommer den här äckliga jävla tiden vara över? När kommer folk börja bry sig igen?