12 dagar tog det innan du kom tillbaka alltså. Starkt jobbat..!
Min gissning är dock att C-W sitter och skriver för fullt under annat nick, just i detta nu..
Min gissning är dock att C-W sitter och skriver för fullt under annat nick, just i detta nu..
Tror jag med, dock har jag ingen kvalificerad gissning än, dock en mängd funderingar...
Nu var det ju såhär att jag tvingades tillbaka för att moderatorerna tagit bort mina inlägg. Det ska stå 2000, inget mer och inget mindre. Det var enda anledningen till att jag kom tillbaka. Och det är även anledningen till att jag nu lämnar igen.
Nu var det ju såhär att jag tvingades tillbaka för att moderatorerna tagit bort mina inlägg. Det ska stå 2000, inget mer och inget mindre. Det var enda anledningen till att jag kom tillbaka. Och det är även anledningen till att jag nu lämnar igen.
Hej då
/CW
Farväl... 'til next time!
Kan ingen Moderator fortsätta radera gamla inlägg av CW, kan bli en följetong?
Hej då
/CW
Okej.. Men hur fick du veta att en mod raderade ett inlägg utan att logga in på FB..? Telepati..?
Vi syns här på FB snart, C-W..!
Tre ganska identiska människor... Påminner mig om den galna damen i Frankrike (?) som har opererat sig till oigenkännlighet, allt för att bli "den vackraste kvinnan i världen"...