I 2:a filmen så sitter han på ett cafe med 2 fjortisar och så hälsar han på en man som går förbi. Gensvaret är märkligt arrogant från mannen som försvinner i fjärran. Sen ser man PF sitta och begrunda tillvaron, sorgsen över att han blev avspisad och nästan nonchalerad. Jag tror att PG ev fans samtliga är under 20...