2018-02-02, 14:01
Medlem
Är det verkligen Peder Fogstrand?

Sen hör jag inget svenska heller.

Från 2015
Senast redigerad av Kjome-och-Renvall 2018-02-02 kl. 14:04.
Citera
2018-02-02, 14:13
Medlem
Kan det här vara orginalet..?

Källa: https://www.youtube.com/watch?v=IKddxAyJjfk

globalvideopro1 Publicerades den 8 sep. 2015
I was visiting a friend in his hotel room and I heard a loud commotion….yelling, banging and dishes breaking, etc.
Being a former TV News cameraman, I grabbed my video camera, ran down the hallway to investigate. I found a very large drunk guy, with the local police trying to subdue him.
He was wild and completely out of his mind, threatening the police. They called for backup and struggled to get the handcuffs on him because his wrists were so large. We checked his room and there was several bottles of whisky…2 empty!
Because of his massive size, they had to figure out how to get him from the 3rd floor down to the lobby. The cops finally got him into a luggage cart and into the elevator. He wouldn’t fit in the police van so they called for a larger ambulance, strapped him in and off he went. I never saw him again! globalvideopro1. www.globalvideoprotv.com. Please share & subscribe. Thanks!
Citera
2018-02-02, 17:49
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Kan det här vara orginalet..?

Källa: https://www.youtube.com/watch?v=IKddxAyJjfk

globalvideopro1 Publicerades den 8 sep. 2015
I was visiting a friend in his hotel room and I heard a loud commotion….yelling, banging and dishes breaking, etc.
Being a former TV News cameraman, I grabbed my video camera, ran down the hallway to investigate. I found a very large drunk guy, with the local police trying to subdue him.
He was wild and completely out of his mind, threatening the police. They called for backup and struggled to get the handcuffs on him because his wrists were so large. We checked his room and there was several bottles of whisky…2 empty!
Because of his massive size, they had to figure out how to get him from the 3rd floor down to the lobby. The cops finally got him into a luggage cart and into the elevator. He wouldn’t fit in the police van so they called for a larger ambulance, strapped him in and off he went. I never saw him again! globalvideopro1. www.globalvideoprotv.com. Please share & subscribe. Thanks!
Är det verkligen den "legendariska" P Fogstrand? Mannen på klippet är ju väldigt mycket trindare milt uttryck än då det begav sig för tjockismongosen. Har försökt jämföra proximala detaljer och jag tycker öron stämmer väl överens. Näsan hos pattayamannen tycker jag har en större kurvatur. Svårt, svårt men rösten särskiljer sig inte och hur många dubbelgångare från mälardalen kan det finnas?
Citera
2018-02-03, 07:22
Medlem
Tror inte det är Peder. När jag sett Peder på stan så har jag slagits av hur kort han är. Fettot i filmen är iaf snäppet längre än thailändarna.
Citera
2018-02-03, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MidasII
Tror inte det är Peder. När jag sett Peder på stan så har jag slagits av hur kort han är. Fettot i filmen är iaf snäppet längre än thailändarna.

"Greven" är ju välkänd för sina utagerande youtube-filmer så varför skulle inte denna vara äkta och dessutom har han inte dementerat videon.
Citera
2018-02-03, 12:57
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
"Greven" är ju välkänd för sina utagerande youtube-filmer så varför skulle inte denna vara äkta och dessutom har han inte dementerat videon.
Hahaha att dementera att man är personen i denna video vore ju att skriva under på att man är väldigt lik en fet ful jävla loser. Killen i videon är ju dubbelt så fet som bilderna på Peder jag sett iaf.
Citera
2018-02-03, 13:15
Medlem
Det är inte ens likt Peder. Skärpning.
Citera
2018-04-13, 08:01
Medlem
https://youtu.be/cJlbEvZP8eA haha
Citera
2018-04-13, 09:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gunzzo08
https://youtu.be/cJlbEvZP8eA haha

Låter som en blandning av Sune Mangs och Claes Malmberg. Undra hur man kan komma på iden att lägga ut fyllsnack på youtube....
Citera
2018-04-13, 20:18
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fritz
Det är inte ens likt Peder. Skärpning.

Exakt!!! Vad fan är det för nivå i den här tråden? Sånt jävla trams!
Citera
2018-06-30, 22:16
Medlem
Kill-me-now-thxs avatar
Greven är ju lite av en förebild. Kung på att festa sedan iaf 2004. 14 år senare, still going strong <3
Citera
2019-06-29, 21:12
Medlem
Vad gör greven nuförtiden? Har han skaffat sig ett hederligt jobb eller ägnar han sig fortfarande åt festande som pappa betalar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in