2005-04-07, 10:01
Bannlyst
Efter att ha bott i 10 år i invnadrartät del av Malmö så kan man uppleva en enorm frustration mot invcnadringen från mellanöstern och afrikas islamiserade delar. Folk flyr helt enkelt. Förra året flyttade 14 000 etniska svenskar från Malmö pga av invnadringen. De som sticker är främst de som har/skaffar barn och de som har pengar. Dagligen sker överfall på svenskar under täckmantlar som rån/våldtäkter etc. I grund och botten är det i själva verket ett okupationsbeteende.

I Frankrike har det gått så långt att inte ens fredliga studentdemonstranter kan vara ifred längre utan angrips av rasitiska araber och afrikaner omedelbart.

http://www.weeklystandard.com/Content/Public/Articles/000/000/005/446loxwa.asp?pg=1

"On March 8, tens of thousands of high school students marched through central Paris to protest education reforms announced by the government. Repeatedly, peaceful demonstrators were attacked by bands of black and Arab youths--about 1,000 in all, according to police estimates."

"Some of the attackers openly expressed their hatred of "little French people." One 18-year-old named Heikel, a dual citizen of France and Tunisia, was proud of his actions. He explained that he had joined in just to "beat people up," especially "little Frenchmen who look like victims." He added with a satisfied smile that he had "a pleasant memory" of repeatedly kicking a student, already defenseless on the ground."

När tror ni att inbördeskriget kommer. 1. i Europa? 2. I Sverige?
Är vår arme rustad för ett inbördeskrig?

Personligen tror jag på balkanliknande krig i europa nånstans inom 24 månader och därefter i Sverige. Kriget kommer att stå mellan muslimska värderingar och västerländska värderingar. Ett ideologiskt krig helt enkelt som redan försegår i många förorter där svenskar redan idag flyr ifrån.
Citera
2005-04-07, 10:13
Medlem
WSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafir
Personligen tror jag på balkanliknande krig i europa nånstans inom 24 månader och därefter i Sverige. Kriget kommer att stå mellan muslimska värderingar och västerländska värderingar. Ett ideologiskt krig helt enkelt som redan försegår i många förorter där svenskar redan idag flyr ifrån.

Förutsatt att Islam fortsätter att växa i samma takt så tror jag att det tar minst 50 år innan dess samhällsinflytande är så pass stort att väpnade konflikter blir aktuella.
Citera
2005-04-07, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Förutsatt att Islam fortsätter att växa i samma takt så tror jag att det tar minst 50 år innan dess samhällsinflytande är så pass stort att väpnade konflikter blir aktuella.

och före det gått så långt lär man nog sätta in en hel del åtgärder som hindrar det att gå så långt som inbördeskrig.
Citera
2005-04-07, 10:40
Medlem
Off-topic:
Beakta även att det är vanligt bland de dryga skåningarna att förakta resten av Sverige och särskilt då den överlägsna staden Stockholm.
Jag har sett minst två användare på flashback som verkar vilja att Skåne skall tillhöra Danmark.
Om inte något görs så är det hög risk att dessa uppstudsiga gåsapågar tar till vapen.

Om konflikt uppstår har vi ett antal alternativ:
1. Ge bort Skåne till Danmark, det är ändå så flackt och vindpinat.
2. Bombmattor över Skåne, vi börjar med någon liten värdelös stad som Lund. Det skulle lära dom att inte ifrågasätta oss riktiga svenskar. Sen kan vi lägga några över Rosengård också så är problemet med utomeuropeiska invandrare löst.
3. Bygg en mur i norra Skåne, det ökar segregationen men minskar risken för skånska terrorist-attacker.

Sist men inte minst bör man bevaka öst-och västkusten med militär och hindra skåningar från att vistas där, jag som svensk vill inte behöva beblanda mig med sådana när jag är på badsemester.
Citera
2005-04-07, 10:53
Medlem
Aardwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heliga_Henrik
Off-topic:
Beakta även att det är vanligt bland de dryga skåningarna att förakta resten av Sverige och särskilt då den överlägsna staden Stockholm.
Jag har sett minst två användare på flashback som verkar vilja att Skåne skall tillhöra Danmark.
Om inte något görs så är det hög risk att dessa uppstudsiga gåsapågar tar till vapen.

2. Bombmattor över Skåne, vi börjar med någon liten värdelös stad som Lund. Det skulle lära dom att inte ifrågasätta oss riktiga svenskar. Sen kan vi lägga några över Rosengård också så är problemet med utomeuropeiska invandrare löst.
3. Bygg en mur i norra Skåne, det ökar segregationen men minskar risken för skånska terrorist-attacker.

Sist men inte minst bör man bevaka öst-och västkusten med militär och hindra skåningar från att vistas där, jag som svensk vill inte behöva beblanda mig med sådana när jag är på badsemester.

Vi har redan infiltrerat Fjollträsk och snart så är det dags för ett nytt blodbad Du får akta dig till sommaren så det inte kommer en lömsk Snapphane och steglar dig
Citera
2005-04-07, 13:15
Bannlyst
Citat:
Off-topic:

Citera
2005-04-07, 13:18
Bannlyst
Vad ni går från ämnet. Men är det inte så att innerstads08orna lever rasrent och pumpar i araberna Malmö. Ingen (de goda) innerstads08a skulle frivilligt pacera sina barn i arabtät skola. No Way. Men att kalla Malmöbor (de rasistiska) för rasister i samma andetag har man inga tveksamheter inför.
Citera
2005-04-08, 09:05
Medlem
Citat:
Off-topic:

Jaja.... Som så många upplänningar har du inte förstått Skånes betydelse för resten av Sverige. Är själv inte skåning i grund och botten, men när det är dags kommer jag att sälla mig till de skånska friskyttarna med nöje.

Att skåningarna ifrågasätter er "riktiga svenskar" är ju inte alls så konstigt, har sagt det förrut och säger det igen, skåningarnas koppling till Stockholm är ju ytterst krystad. Varför tror Stockholmarna att Stockholm är nordens egentliga och enda riktiga storstad? Vill jag till storstaden åker jag till Köpenhamn eller Berlin....Vi som bor i Skåne ser oss till skillnad från Stockholmarna som Europeer tillhörande den europeiska kontinenten.....
Citera
2005-04-08, 10:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaizer
Att skåningarna ifrågasätter er "riktiga svenskar" är ju inte alls så konstigt, har sagt det förrut och säger det igen, skåningarnas koppling till Stockholm är ju ytterst krystad. Varför tror Stockholmarna att Stockholm är nordens egentliga och enda riktiga storstad? Vill jag till storstaden åker jag till Köpenhamn eller Berlin....Vi som bor i Skåne ser oss till skillnad från Stockholmarna som Europeer tillhörande den europeiska kontinenten.....
Ord
Citera
2005-04-08, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr_evil
Ord

thx...skönt att se att man har "litta" stöd mot svenskens härjningar i kornboden.
Citera
2005-04-08, 11:32
Medlem
Aardwolfs avatar
Du har stöd här med.
Citera
2005-04-08, 12:54
Medlem
Jag har avvägt situationen och bedömer som så att det är bäst att vi blir lite on-topic, och låter bli att förvärra konflikten mellan svenskar och skåningar ytterligare, Rosengård bör man koncentrera sig på först innan man löser problemet Skåne.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in