• 2
  • 3
2012-10-17, 05:37
Medlem
Akta dig så ingen av dina mobboffer får ett psykbryt och hittar på något.
Citera
2012-10-17, 05:40
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Hoppas någon systematiskt utsätter dig regelbundet för elakt drygt samt nedvärderande beteende . Omogna p11.
Citera
2012-10-17, 05:44
Medlem
BF3G-Rs avatar
En vit hulken utan muskler hahaha den va fin! Kommer låna den av dig om det är chill.
Citera
2012-10-17, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AffroditesMusklar
Men jag vill få ett stopp på det för att folk runt om kring får fel bild utav mig

Vadå fel bild av dig? Uppenbarligen är det ju helt rätt bild. Om du är en ond vidrig människa så ska du stå för det. Då är du iaf ärlig. Jag hoppas att ditt "offer" anfaller dig med kniv och hugger och hugger tills du inte ens går att identifiera. Det vore karma det .
Citera
2012-10-17, 22:52
Medlem
G13Hazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AffroditesMusklar
Jag har känslor. Jag kan bli nervös, jag kan rodna när jag gör bort mig. Ditt alternativ blir därmed uteslutet, min vän.
Psykopati är inte att sakna egna känslor, utan att sakna sympati. Man känner inte för andra människor, att såra en annan människa fysiskt eller psykiskt ger en inte dåligt samvete. Då det inte är ens egna liv eller säkerhet som är i fara.

Bryr du dig inte om den andra killens känslor, utan bara vad andra kommer tycka om dig på grund av ditt beteende. Då är det lite psykopati-flaggning.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in