2012-10-15, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AffroditesMusklar
Haha den var bra!
Det ska han få höra imorgon

haha

Men ärligt lägg ner, hen mår nog dåligare än du tror.
Citera
2012-10-15, 15:18
Medlem
TS, är du typ 14 år?
Citera
2012-10-15, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mian88
TS, är du typ 14 år?

Man måste vara minst 18 år för att öppna ett konto på Flashback. Det bör du veta
Citera
2012-10-15, 15:58
Bannlyst
Syftet med tråden var att jag skulle få förslag på hur jag ska sluta med beteendet. Några sådana förslag har inte kommit ännu, vilket är tråkigt...
Citera
2012-10-15, 17:46
Medlem
Citat:
Man måste vara minst 18 år för att öppna ett konto på Flashback. Det bör du veta

Jo, men det innebär ju ändå inte att vederbörande faktiskt är arton. Det du beskriver är inget en artonåring ägnar sig åt, inte ens en omogen artonåring.
Citera
2012-10-15, 17:51
Medlem
Boegjavels avatar
Hej på dig "pm-vän"

Sluta inte. Gillar du det så ska du fortsätta. Härda honom, vem vet han kanske kommer tacka dig en vacker dag
Man tar vad man vill ha, är nånting i vägen så får de skylla sig att de stod i vägen och lära sig hur denna skitvärlden fungerar. Inte ditt fel att han är svag och väljer att bli ett offer
Citera
2012-10-15, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mian88
Jo, men det innebär ju ändå inte att vederbörande faktiskt är arton. Det du beskriver är inget en artonåring ägnar sig åt, inte ens en omogen artonåring.

Jag finner det icke relevant att klargöra min ålder för dig. Varför ska jag, kommer du ge mig bättre svar? Knappast...
Citera
2012-10-15, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boegjavel
Hej på dig "pm-vän"

Sluta inte. Gillar du det så ska du fortsätta. Härda honom, vem vet han kanske kommer tacka dig en vacker dag
Man tar vad man vill ha, är nånting i vägen så får de skylla sig att de stod i vägen och lära sig hur denna skitvärlden fungerar. Inte ditt fel att han är svag och väljer att bli ett offer

Tjena!

Äntligen en människa med vett. Det är ju trots allt inte mitt fel att dessa kommentarer flyger ur mig. Hade personen inte haft så många brister som är oerhört roande att hacka på, så hade ju detta aldrig börjat. Att personen i fråga är överviktigt är inte mitt fel, personen får hålla bättre koll på sin kost!

Jag ser det mer som en positiv sak att han dagligen får höra om sin övervikt & hur personen är en vit hulken utan muskler. Personen förstår ju då att fetman inte går förbi obemärkt. Sedan så roar det mig enormt.
Jag älskar att få denna person att må skit & känna sig som skit, trots att han aldrig gjort mig något.

Men jag vill få ett stopp på det för att folk runt om kring får fel bild utav mig

Citera
2012-10-15, 23:06
Medlem
Jag vet inte vad du menar med "fel bild" av dig. Sålänge du håller på sådär kommer vuxna människor att se på dig som en liten osäker snorunge.
Citera
2012-10-16, 17:16
Medlem
Zverkers avatar
Citat:
Men jag vill få ett stopp på det för att folk runt om kring får fel bild utav mig

Nej, du vill få ett stopp på det för att folk runt om inte ska inse hur du verkligen är. För egentligen är du en feg och osäker person eftersom du inte vågar stå för den du är och ta konsekvenserna av det.
Citera
2012-10-16, 17:26
Medlem
coolingens avatar
Vad är du rädd för, TS?
Citera
2012-10-17, 04:51
Medlem
Citat:
Syftet med tråden var att jag skulle få förslag på hur jag ska sluta med beteendet. Några sådana förslag har inte kommit ännu, vilket är tråkigt...

Bygga på självförtroendet? Du verkar otroligt svag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in