2012-10-15, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
jaså, prova själv och hoppas på de bästa. inga problem under kuren med den psykiska hälsan skulle ja tro inte på en liten OT kur men en person som är deprimerad är psykiskt instabil. att kura tär på psyket naivt att tro annat och att gå av en kur kan tära mycket på en individs psyke speciellt en person vars psyke redan är i dåligt skick. du gör detta på egen risk. lycka till

dos relaterat
Citera
2012-10-15, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatnot
Källor? Kräver du källor på varför folk med psykiska problem inte ska pressa psyket ännu mer?

jag har:
adhd
bipolar
antisocial personstörning med psykopatiska drag
ptst
kronisk ånges
agorafobi
teso är ju txs bra mot depp, tyckte jag iallaga

brukade ligga på 1500mg v o mådde bättre psykist på en av

+ har iktorvil/xanor/suprexa/ritalin/lyrica på recept o min träning går tok bra
antideppen o benson gör så jag äter som et djur

Mvh
Citera
2012-10-15, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Normannoru
Jag mår helt OK nu, precis som innan jag började med sertralin. Enda skillnaden är att jag kan känna mig mer lugn nu, och inte stressa upp mig över småsaker, vilket var mitt stora problem förut.

Jo, du har rätt. Får se hur det blir ändå..
Får jag fråga vad du kurade när du låg på SSRI:n?

kör test nu, skit i det andra, trodde du skulle börja precis så gasa på o kör en bra pct så kommer du må bra som fan på o som vanligt av
Citera
2012-10-15, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenta1337
Låter ju inte helt som psykisk ohälsa. Men om inte AASn i sig gör dig värre, så kanske småsaker som gynokänningar eller det faktum att du gör något olagligt gör dig mer stressad?

Körde 40mg dbol och 60mg fluoxetin vill jag minnas. Tog det själv för depression och ångestproblematik, men värt att tillägga är att jag faktiskt mådde väldigt bra när jag körde igång kuren.

Mvh

ok så han är stressad o orolig helatiden förut o det är inte psykisk o hällsa?, han har blivit bättre av meddcen så då behövde han dom förmodligen tror jag

Mvh
Citera
2012-10-15, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av igf112
jag har:
adhd
bipolar
antisocial personstörning med psykopatiska drag
ptst
kronisk ånges
agorafobi
teso är ju txs bra mot depp, tyckte jag iallaga

brukade ligga på 1500mg v o mådde bättre psykist på en av

+ har iktorvil/xanor/suprexa/ritalin/lyrica på recept o min träning går tok bra
antideppen o benson gör så jag äter som et djur

Mvh

Inte för att vara den som...men du är medveten om att flera av dessa diagnoser strider imot varandra?

Att ha agorafobi och posttraumatiskt stress syndrom är inte möjligt om du har en antisocial pd, du kan inte både sakna bredare kännslo spektrum och dessutom ha ångest sjukdomar och torgskräck existerar inte för en person som skiter i sociala normer, förklara gärna.
Citera
2012-10-15, 21:22
Medlem
kenta1337s avatar
Citat:
ok så han är stressad o orolig helatiden förut o det är inte psykisk o hällsa?, han har blivit bättre av meddcen så då behövde han dom förmodligen tror jag

Mvh

Han förklarade i ett senare inlägg att det handlade om panikångest och inte "lite stress" vilket är något varenda människa borde leva med i ganska hög grad idag. Men om han anser att det är/har varit ett stort problem så bör han tänka igenom en, två gånger innan han hoppar på AAS. Ingen kan förutspå hur det kommer tilldra sig för honom i förväg.

Sen förstår jag att du med alla dina bokstavsdiagnoser "behöver" koppla bort dig helt med mediciner för att "kunna leva". Men med allt det där... då lever du knappast. Livet är inte alltid så jävla kul... tungt att inte våga inse det bara.
Citera
2012-10-15, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awfullsinns
Inte för att vara den som...men du är medveten om att flera av dessa diagnoser strider imot varandra?

Att ha agorafobi och posttraumatiskt stress syndrom är inte möjligt om du har en antisocial pd, du kan inte både sakna bredare kännslo spektrum och dessutom ha ångest sjukdomar och torgskräck
existerar inte för en person som skiter i sociala normer, förklara gärna.

första raden fel, alla krimenella har antisociala störnings diagnoser, även dom som äter benzo utan recept eller går på doping. psykopatiska drag är inte en sjukdom det är bristande empa ti för andra
man kan aldrig ändra på någon som har den empatin, man e föd sån

så fall du har varit i krig så kan du då alltså inte ha ptsd o lida av agorafobi/typ av torg skräk??
o dom har inte bristande empati när dom skjuter ihjäl folk hör du hur det låter? och den anti sociala sätter dom på alla som göt 12 an på rpu hudding o psykopatiska drag är brist på empati

+att bipolär sjukdom kan många gänger gå hand i hand med agorafobi

helt ärligt så har du fel i allt du säger tycker jag

är du psykiater? psykolog? någon typ av läkare, för jag har träffat säker 20 st då jag sutigt rpa med särskildutskrivningsprövning så tar illa upp när du skriver det du skriver. tyvär din logik e fel, inte för att vara den som är den
Citera
2012-10-15, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenta1337
Han förklarade i ett senare inlägg att det handlade om panikångest och inte "lite stress" vilket är något varenda människa borde leva med i ganska hög grad idag. Men om han anser att det är/har varit ett stort problem så bör han tänka igenom en, två gånger innan han hoppar på AAS. Ingen kan förutspå hur det kommer tilldra sig för honom i förväg.

Sen förstår jag att du med alla dina bokstavsdiagnoser "behöver" koppla bort dig helt med mediciner för att "kunna leva". Men med allt det där... då lever du knappast. Livet är inte alltid så jävla kul... tungt att inte våga inse det bara.

nej livet kan vara skit o jag misstog mig sr
men har tjej o bra jobb, svetsar i sverige,norge o snart dubai
allt tack vare bra psykiatorer o bra läkemedel
Citera
2012-10-15, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awfullsinns

Att ha agorafobi och posttraumatiskt stress syndrom är inte möjligt om du har en antisocial pd, du kan inte både sakna bredare kännslo spektrum och dessutom ha ångest sjukdomar och torgskräck existerar inte för en person som skiter i sociala normer, förklara gärna.

agorafobi: fixar inte folk så bra
bipolär: svängning från depprition till maniska skov
adhd: ja det vet ju alla, fick den som ung så kanske bara är bipolär
antisocial: 1% tänkande, jag skiter i svenska regler/normer o hatar staten o myndigheter o politiker o polisen
kronisk ångest går många gånga ihop med ptsd post traumatisk stress pga hämska saker som hänt en i livet
psykopatiska drag, nedsat empati för djur eller endra levande saker eller saker man gör. i mitt fall va jag gör med folk, jag känner ingen ånger hur långt jag än går

det hära är va jag lide av o om du säger att jag sitter o ljuger så vill jag att du ska vara en man o komma o träffa mig o säga det till mitt ansikte, inget snubbe som ens har träffat mig sitter över nätet o säger att jag ljuger. fattar du det. är du en man så kom o prata med mig o säg till mig öga mot öga att jag inte lider av dem sakerna, du vet inte ett jävla skit om vad jag har varit med om i mitt liv fattar du det. jag har pappaer på allt på datan hos almenpsykiatrin, varför skulle 20 läkar säga att det är det hära jag lider av o meddecineramig, o det jävla hjälper så nått rätt måste dom ha
Citera
2012-10-16, 03:25
Medlem
Citat:
agorafobi: fixar inte folk så bra
bipolär: svängning från depprition till maniska skov
adhd: ja det vet ju alla, fick den som ung så kanske bara är bipolär
antisocial: 1% tänkande, jag skiter i svenska regler/normer o hatar staten o myndigheter o politiker o polisen
kronisk ångest går många gånga ihop med ptsd post traumatisk stress pga hämska saker som hänt en i livet
psykopatiska drag, nedsat empati för djur eller endra levande saker eller saker man gör. i mitt fall va jag gör med folk, jag känner ingen ånger hur långt jag än går

det hära är va jag lide av o om du säger att jag sitter o ljuger så vill jag att du ska vara en man o komma o träffa mig o säga det till mitt ansikte, inget snubbe som ens har träffat mig sitter över nätet o säger att jag ljuger. fattar du det. är du en man så kom o prata med mig o säg till mig öga mot öga att jag inte lider av dem sakerna, du vet inte ett jävla skit om vad jag har varit med om i mitt liv fattar du det. jag har pappaer på allt på datan hos almenpsykiatrin, varför skulle 20 läkar säga att det är det hära jag lider av o meddecineramig, o det jävla hjälper så nått rätt måste dom ha

Jag säger inte att du ljuger finner det bara underligt att sakna all typ av ånger och samtidigt lida av ångest, och agorafobi som innebär rädsla för större folkmassor, samtidigt som en antisocial inte känner någon rädsla eller har probelem att bryta imot normer, får inte imot och inget jag stött på innan, släpp garden din jävla fjant och betee dig som en.vuxen människa, eu skrämmer ingen med den.där attityden vettu...

Hade alla kriminella varit lidit av en.antisocial pd då hade jag varit den.största psykopaten i världshistorien i min ungdom, lyckligvis betyder inte att man är det bara för att man begår brott även om det skadar andra, det går nämligen väldigt fort att bli totalt avtrubbad och likgiltig även som hyffsat normal.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in