Citat:
Ursprungligen postat av awfullsinns
Inte för att vara den som...men du är medveten om att flera av dessa diagnoser strider imot varandra?
Att ha agorafobi och posttraumatiskt stress syndrom är inte möjligt om du har en antisocial pd, du kan inte både sakna bredare kännslo spektrum och dessutom ha ångest sjukdomar och torgskräck existerar inte för en person som skiter i sociala normer, förklara gärna.
agorafobi: fixar inte folk så bra
bipolär: svängning från depprition till maniska skov
adhd: ja det vet ju alla, fick den som ung så kanske bara är bipolär
antisocial: 1% tänkande, jag skiter i svenska regler/normer o hatar staten o myndigheter o politiker o polisen
kronisk ångest går många gånga ihop med ptsd post traumatisk stress pga hämska saker som hänt en i livet
psykopatiska drag, nedsat empati för djur eller endra levande saker eller saker man gör. i mitt fall va jag gör med folk, jag känner ingen ånger hur långt jag än går
det hära är va jag lide av o om du säger att jag sitter o ljuger så vill jag att du ska vara en man o komma o träffa mig o säga det till mitt ansikte, inget snubbe som ens har träffat mig sitter över nätet o säger att jag ljuger. fattar du det. är du en man så kom o prata med mig o säg till mig öga mot öga att jag inte lider av dem sakerna, du vet inte ett jävla skit om vad jag har varit med om i mitt liv fattar du det. jag har pappaer på allt på datan hos almenpsykiatrin, varför skulle 20 läkar säga att det är det hära jag lider av o meddecineramig, o det jävla hjälper så nått rätt måste dom ha