Citat:
Ursprungligen postat av allibabah
Att påstå att det är en förvirring i människans natur vore att påstå att människan endast är ett djur. Men vi är en betydligt mer komplicerad varelse än så och vårt liv har betydligt större mening än att bara reproducera oss.
Nej det är samma sak som att påstå att människan endast är ett djur.
Citat:
Ursprungligen postat av allibabah
Egentligen borde fler människor bli homo, jorden är ju trots allt redan överbefolkad.
Är detta anledningen att man undviker kalla det för en psykisk sjukdom?