• 1
  • 2
2013-01-31, 20:46
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nena99
Det är ju äventyret riktigt snygg var hon också så man hade fått belägra henne.

50euro kostade det då. för hon tjatade typ 15min

Antar att du menar "lägra henne" ?
Citera
2013-02-01, 01:38
Medlem
Kebabsugers avatar
tyckte ju synd om tjejerna, ingen ville ge dom pengar ju hahaha

och den sista tjejen verkar snea på personen med kameran
Citera
2013-02-01, 10:49
Medlem
meramans avatar
Vilka gator i Berlin hittar man dessa flickor på?
Citera
2013-02-01, 20:33
Medlem
Kebabsugers avatar
står lite upp på samma sida
.......
Citera
2013-02-04, 13:05
Medlem
meramans avatar
Så det är alltså utanför dessa LSD butiker som man lättast hittar gatuhorona?
Citera
2013-02-08, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Vilka gator i Berlin hittar man dessa flickor på?

På samma gatan som finns Kurfürstenstraße (U) eller "Kurfürstenstraße" tunnelbanestationen .

På google map letar efter "LSD, Potsdamer Straße 124, Berlin, Germany"
Citera
2013-07-13, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nena99
jag knullade en zigenare brud från gatan under fotbolls vm2006 följde med henne in på ett runkbås och blev halvt stoppad av en städare men vi sket i han. hon var riktigt snygg och hon skrek att det gjorde ont hela tiden för hon hade blivit stucken med en gaffel i armen av sitt barn ;D

Helt underbart inlägg. Fick upp mitt humör en smula måste jag säga. " Hon hade blivit stucken i armen med en gaffel"

Magi må jag säga!
Citera
2013-08-04, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globtravare
Jag är till 95% säker på att jag tryckt den långhåriga blondinen i början av klippet...

Blasen=avsugning för 50 Euro om jag minns rätt...

Hon hon sa att billigast var enkelknull och avsugning...

jag ville ha avsugning och fittknull...

Jag fick avsugning med kondom, hon tuggade tuggummi samtidigt, det gick för fort...
..
Jag fick fick betala mer fört att få fittknull, hon satte på ny kondom men, nu var det istället svårt att överhuvudtaget komma, och jag lyckades inte heller komma innan halvtimman var över. Fittan hennes var lite slapp

På det hela kostade alltsammans nog uppåt 1300 kr, knappast prisvärt...

... få igång kuken efter första utlösningen bidrog till att jag gick därifrån med lätt svullen prostata, vilket hade viss negativ effekt på mina senare bordellbesök.

Tack för en fin recension, den var roligt skriven och har missat denna sedan tidigare. Kan vi reda ut några saker?
Har varit i Berlin några ggr och sett en del fina tjejer i höga vita stövlar och funderat på vad priset kan vara, givet exempelvis priset i Amsterdam, kontra exempelvis bordellbesök.

Jag har analyserat texten och kommit fram till:

- Raten för en avsugning på gatan är 50 euro
- Knull kostar mera
- Avsugning + knull + rumshyra = 1300 kr. Kan vi gissa 50 euro sug, 60 euro knull, 20 euro rum?

Oklart vad som skiljer enkelknull och fittknull, men det verkar som om hon gick med på en utlösning vid suget och en vid knullet, iochförsig beundransvärt - men allt detta skulle presteras inom 30 min, inte konstigt att du kom därifrån med sönderkörd balle säger jag.

Det jag reagerar på är du för de här pengarna hade kunnat gå in och få ett ligg på en bordell med avsevärt trevligare förutsättningar för en fin stund. Min uppfattning var att gatuprostituerade borde vara betydligt billigare än så, å andra sidan är redan bordelltjejerna så billiga att botten kanske är nådd?

Gärna fler omdömen om gatuflickor önskas.
Citera
2013-08-14, 02:22
Medlem
Var det en köbedam? Vad kostade hon?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem