Jag är till 95% säker på att jag tryckt den långhåriga blondinen i början av klippet. Jag snubblade över horgatan Postdamerstrasse/Kurfurstenstrasse när jag hade bråttom till hotellet för att förbereda ett inplanerat bordellbesök och jag såg damen i fråga och en kortare blondin. Hon gick fram till mig och frågade vad jag ville och vi samtalade på tysk/engelsk rotvälska. Blasen=avsugning för 50 Euro om jag minns rätt, var lite krångligt med konversationen. Jag fick först intrycket att avsugningen skulle ske i nått bås på porrbutiken i närheten, kanske det var det som var tänkt i början, men det slutade med att hon tog mig med till ett enkelt knull-vandrarhem, i brist på bättre uttryck för stället.
Hon ringde något samtal till någon på mobben och sa vart vi gick, jag blev lite oroad av att detta möjligtvis skulle kunna vara inledningen på ett personrån, men lugnade snart ned mig. Det var förståss lite pinsamt att gå bredvid en uppenbar gathora till knullstället. Jag tror knullhemmet låg i slutet av kurfurstenstrasse, men är lite osäker.
Jag fick betala hyrrummet först, minns inte hur mycket det kostade, sedan gick vi på rummet. Rummet hade endast dubbelsäng och handfat. Hon hon sa att billigast var enkelknull och avsugning, om hon skulle ta av sig alla kläder fick man betala lite mer, jag ville ha avsugning och fittknull och frågade om jag fick ta en bild på henne men det fick jag inte. Analknull var möjligt men kostade extra, vilket jag inte var intresserad att betala. Pga mina usla tyskakunskaper och hennes usla engelskakunskaper gick inte kommunikationen smidigt. Jag fick avsugning med kondom, hon tuggade tuggummi samtidigt, det gick för fort. Jag fick fick betala mer fört att få fittknull, hon satte på ny kondom men, nu var det istället svårt att överhuvudtaget komma, och jag lyckades inte heller komma innan halvtimman var över. Fittan hennes var lite slapp och hon använde mycket glidmedel. Hon höll fast kondomen under knullet för att undvika missöden.
Det var ganska kallt och de har ju vanligtvis inte dubbelisolerade fönster i Tyskland vilket inte direkt underlättade sexakten heller.
När vi var färdiga berättade damen att hon kom från Ungern och hade ett barn.
Hon var ganska trevlig, men det är svårt att få till bra sex under sådana omständigheter. På det hela kostade alltsammans nog uppåt 1300 kr, knappast prisvärt, dock blev det nog lite dyrare pga att det var svårt att kommunicera exakt vad jag ville.
Kylan och hennes frenetiska runkade och sugande för att få igång kuken efter första utlösningen bidrog till att jag gick därifrån med lätt svullen prostata, vilket hade viss negativ effekt på mina senare bordellbesök. Det var väl inte så upphetsande när man kände att man luktade gummi långväg på vägen hem till hotellet.
Jag har i alla fall fått prova på att knulla en gathora, en erfarenhet som jag länge velat ha haft i meritlistan. Det kan tilläggas, att jag inte fick intrycket av att det rörde sig om någon sprutnarkoman, öststatsgathororna verkar av vad jag läst på annat håll snarare ha trängt undan tyska heroinisthoror och bidragit till allmän kvalitetshöjning. Hade jag fått intrycket av att hon silade hade jag inte tryckt henne.
Ja det var väl ingen direkt porrig och upphetsande beskrivning av det hela, men så mycket mer än så var det inte.
Senast redigerad av Globtravare 2012-11-16 kl. 21:13.