2005-02-27, 23:46
Medlem
LadyTieras avatar
Någon annan än jag som fastnat för denna underbara serien?
kanske är för att jag är av kvinnligt kön jag gillar den, men jag känner uppenbar sorg nu när jag har tittat på det allra senaste avsnittet (avsnitt 15) och måste vänta ett bra tag på nästa....

jag sitter här och hatar, skrattar, gråter, hoppas, biter på naglarna, blir förbannad om vartannat när jag ser på den, jag är helt enkelt beroende
Citera
2005-02-28, 09:11
Medlem
Mack Bolans avatar
Fastnat och fastnat, jag slökollar nog mest på den. Men visst är serien skön, speciellt den überpreppiga Stepford-frugan Bree Van De Kamp. När hon och maken skulle ägna sig åt S/M..
Citera
2005-02-28, 12:38
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mack Bolan
Fastnat och fastnat, jag slökollar nog mest på den. Men visst är serien skön, speciellt den überpreppiga Stepford-frugan Bree Van De Kamp. När hon och maken skulle ägna sig åt S/M..
hehehe "Boise"
Citera
2005-02-28, 15:31
Medlem
Klart som korvspad att jag kollar

Härligt att det äntligen går lite bra serier på (amerikansk) tv nu. Lost och Desperate Housewives är ju omöjliga att låta bli att ladda ner.
Citera
2005-03-03, 10:07
Medlem
Skvalleristens avatar
Hej

javisst är den kanon-har bara sett 8 avsnitt än men laddat hem 15! En blivande klassiker förmodligen.

Bra skådisar, skruvad story, ångestpackad förort. Jag skulle vilja bo på Wisteria Lane.

Favoriten är nog Bree: kylig på ytan, men man anar en vulkan därunder.
Citera
2005-04-06, 16:17
Medlem
Kojaks avatar
Desperate Housewives, bra ? dålig?

Hej!

Ledsen att det ska behöva gå så här långt, men jag missade gårdagens avsnitt.

Är det någon som skulle vilja berätta kortfattat om vad som hände?

Vad tycker ni om serien föresten?
Citera
2005-04-06, 17:01
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojak
Hej!

Ledsen att det ska behöva gå så här långt, men jag missade gårdagens avsnitt.

Är det någon som skulle vilja berätta kortfattat om vad som hände?

Vad tycker ni om serien föresten?

Jag laddar hem alla mina så jag vet tnte vilket som sändes igår. Ett tips är att du också laddar hem dom får då får du HDTV och widescreen! GRYMT!

Annars är det en mycket bra och smart serie som avviker lite från övrigt utbud just nu. Perfekt att se med tjejen. Jag har redan blivit lite beroende efter 12 avsnitt!
Citera
2005-04-06, 17:36
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Jag laddar hem alla mina så jag vet tnte vilket som sändes igår. Ett tips är att du också laddar hem dom får då får du HDTV och widescreen! GRYMT!

Annars är det en mycket bra och smart serie som avviker lite från övrigt utbud just nu. Perfekt att se med tjejen. Jag har redan blivit lite beroende efter 12 avsnitt!

Inte blir det hdtv i nerladdad form inte, även om utsändningen var det från början.
Citera
2005-04-06, 17:42
Medlem
LadyTieras avatar
jag såg det som visades igår i usa..mycket bra serie
kolla vad som hände på epguides.com
Citera
2005-04-06, 19:19
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Inte blir det hdtv i nerladdad form inte, även om utsändningen var det från början.

Nåväl, kanske inte HDTV, men bättre kvalitet än 5:an får man iaf. Växlade mellan den hemladdade och 5:ans sändning och njöt av mitt nedladdade stöldgods.
Citera
2005-04-06, 20:37
Medlem
Rådiss avatar
Detta hände i kort...

...om du inte vill se reprisen på söndag:
-den rödhåriga gick i terapi med sin man men fick över psykologen på sin sida
-den med många barn blev anklagad för att vara en dålig mamma av en polis och en fet kärring och blev fly förbannad båda gångerna
-den korta mörkhåriga fick den perfekta rosen av trädgårdsmästarkillen som antagligen är kär. Av sin man fick hon en ny bil, men det märktes att hon uppskattade rosen mer.
-hon som tagit självmord's man slängde en stor kista med nallebjörnar på i vattnet, men den flöt upp i slutet av avsnittet
-lois lane skulle laga middag hos den där killen hon är intresserad av men edie bjöd i stort sett in sig själv och det blev skitprat vid matbordet, och sedan svalde hans hund hennes (lois) örhänge så det blev djursjukhuset nästa
-edies kompis noterade att lois lane köpt ett nytt mått (det andra tappade hon ju när hon tuttade på hos edie)
-lois lane upptäckte i slutet av avsnittet att den hett eftertraktade killen fortfarande var kär i sin avlidna fru.

Hela summeringen:
http://www1.kanal5.se/desperatehousewives/102.asp
Citera
2005-04-06, 20:48
Medlem
Frangsters avatar
Det bästa med serien att man får se den underbara mörkhåriga frun (antagligen latino) i underkläder. Vita hotpants!! Fiifan YES' MAM!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in