2005-04-06, 12:57
Medlem
Bråkmakarns avatar
Ja, tjejen och jag har flyttat isär, och det är dags att återgå till vardagens ljuva skimmer igen.

Köket, mitt skötebarn, har förfallit och grovt misshandlats senaste tiden, så fort jag försökt hålla efter har min sämre hälft äcklat ner och lagt på 10% av den undanstädade oreden.

Knivarna är fanimej böjda, bestiken likaså, min gjutjärnspanna har jag räddat, men den försökte hon döda genom att låta den ligga i en diskho fylld med vatten och diskmedel ett dygn medan jag var borta, jag satte in första hjälpen och fick liv i den igen
Tallrikarna kantstötta, spisen blir sig väl aldrig lik igen, och basförrådet är inte som det ska.

Har ni varit med om att få köken tilltuffsade av en partner?
Citera
2005-04-06, 13:04
Medlem
Queen Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
men den försökte hon döda genom att låta den ligga i en diskho fylld med vatten och diskmedel ett dygn medan jag var borta

Du gjorde väl slut direkt efter det?Diskmedel i en gjutjärnspanna är ju oförlåtligt
Citera
2005-04-06, 13:08
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queen L
Du gjorde väl slut direkt efter det?Diskmedel i en gjutjärnspanna är ju oförlåtligt

hahahah

Dagens hittils bästa inlägg Klockrent..

OnT: Och för att svara på inlägget, nej.. det har jag inte.. brukar vara tvärtom så att det är jag som grisar ner..
Citera
2005-04-06, 15:18
Medlem
När jag låg i separation så kastade exet mina egenhändigt plockade och torkade trumpetsvampar. Hade över två kilo torkade läckerheter.
Citera
2005-04-06, 20:54
Medlem
Spikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomble
När jag låg i separation så kastade exet mina egenhändigt plockade och torkade trumpetsvampar. Hade över två kilo torkade läckerheter.

Detta, mina vänner, är en gärning som borde straffas med livstid

EDIT:
En av mina ex fick för sig att diskmaskinen och mikron plötsligt tillhörde henne, det härjades i dagar om dessa vitvaror, tills hennes morsa ingrep och köpte nytt åt henne...
Citera
2005-04-07, 10:32
Medlem
terreces avatar
Kvinnors köksbeteenden äro outgrundliga. Har själv liknande erfarenheter och det kan göra mig tokig. Ta videon, ta duken, filten, nattduksbordet, men, men, ge f**n i mitt kök.

Vid min senaste separation lämnade jag, gentleman som man är mitt eget hem under två dagar för att ge livsformen möjlighet till ett värdigt avslut med packning och allt vad det innebär. När jag sedan kommer hem har hon tagit med sig SAMTLIGT basutbud gällande tallrikar, glas och bestick. (Kan sanningsenligt meddela att JAG allena betalade dessa, hon valde)

Vilken normal människa gör detta? Det kostar ju inte ens 1000 kr sammanlagt. Helt sjukt. Nej, sådana människor klarar jag mig hellre utan.
Citera
2005-04-07, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spikey
Detta, mina vänner, är en gärning som borde straffas med livstid

EDIT:
En av mina ex fick för sig att diskmaskinen och mikron plötsligt tillhörde henne, det härjades i dagar om dessa vitvaror, tills hennes morsa ingrep och köpte nytt åt henne...

Usch, men iofs så skulle nog mikron vara den vitvara jag skulle sakna minst av allt. jag har en stående men använder den aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in