2006-02-01, 19:48
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvadarna
Coolcitte, om ni hade kollat närmare på ventilationsluckan så hade ni sett att det sitter ett galler svetsat där. Är ett ganska grovt gjort av rör men ändå svetsat. Det var i alla fall så när jag var där för två tre veckor sedan.

Angånde dörren som finns där så tror jag att det kan vara svårt komma igenom då de har murat upp framför. Bakom teglet sitter en ståldörr. Detta kan du se genom att kika in genom hålet någon har slagit upp i teglet. Nu menar jag dörrposten vid spången, eller rättare sagt vid i-balken.

Bästa sättet att ta sig in i byggnaden borde vara med vinkelslip eller skärbrännare, alternativt en stege och massa ninjaskills.
Tror att det inte är så lätt att ta sig in där alltså. Tänk också på att det huserar någon bilverkstad eller liknande i markplan på byggnaden.

Men det kan ju inte vara lägenhetet i själva fabriken. det är ju helt dött i hela huset och alla fönster står öppna. bilverkstan såg jag har jag för mig...... finns det inget annat trevligt ställe i majorna som man kan köra lite UE på?
Citera
2006-02-01, 19:49
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
I fabriken?
Är det knarkare och hemlösa och såna som bor där?

Snarare folk som har betalt jävligt mycket för att inte störas av UE-killar...

Det kanske är lite svårt att veta var gränsen går mellan bostäderna och fabriken, när man typ är uppe på taket.
Citera
2006-02-01, 19:52
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Snarare folk som har betalt jävligt mycket för att inte störas av UE-killar...

Det kanske är lite svårt att veta var gränsen går mellan bostäderna och fabriken, när man typ är uppe på taket.

Hur man nu kommer upp på det jävla taket
Man får väl gå en rappeleringskurs hos NI. Men det måste ju gå att komma in på nåt sätt i den där jävla fabriken..... UTAN ninjastatus. förra sommaren låg det ju ett övergivet igenbommat hus brevid. perfekt UE-ställe. det rev dom!!!
Citera
2006-02-01, 19:54
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Men det kan ju inte vara lägenhetet i själva fabriken. det är ju helt dött i hela huset och alla fönster står öppna. bilverkstan såg jag har jag för mig...... finns det inget annat trevligt ställe i majorna som man kan köra lite UE på?

Jag säger bara: Älvsborgsbron!

Sök i ämnet.
Citera
2006-02-01, 19:54
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:

EDIT: på tal om "gallret" vid luckan så fan, det kanske var ett galler där. vi kollade lite snabbt bara men såg bara massa bråte.
Citera
2006-02-01, 19:55
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Jag säger bara: Älvsborgsbron!

Sök i ämnet.

Men då måste man väl klättra ut på kablarna och ner under bron och gå den vägen. broklättring sysslar jag inte med
Citera
2006-02-01, 19:56
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Men då måste man väl klättra ut på kablarna och ner under bron och gå den vägen.

Mmmmm...
Citera
2006-02-01, 19:58
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Mmmmm...

Men nåt annat roligt UE ställe i gbg. gärna gamla fabriker och dylikt?
Citera
2006-02-01, 19:59
Medlem
Cypresss avatar
Av någon anledning känns det inte som om vi pratar om samma hus.

Jag pratade om huset strax nedanför kullen där gammla älvsbors fästning låg. Till öster om kullen.

MVH
Cypress
Citera
2006-02-01, 20:02
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cypress
Av någon anledning känns det inte som om vi pratar om samma hus.

Jag pratade om huset strax nedanför kullen där gammla älvsbors fästning låg. Till öster om kullen.

MVH
Cypress

Det är det jag menar. man går upp på gamla älvsborgs fästning och ner för kullen. då kommer man till en "spång" i metall. så går man över den.. stort hus med öppna fönster, fåglar och "skorstenar" (fast egentligen silos då)
Citera
2006-02-01, 20:04
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Men nåt annat roligt UE ställe i gbg. gärna gamla fabriker och dylikt?

Nä, nu får du fan ut och leta själv!
Citera
2006-02-01, 20:05
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Nä, nu får du fan ut och leta själv!
Ok, life is hard´
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera