Citat:
Ursprungligen postat av
Godnattrunkaren
(I svensk film)
Jag minns en tid som jag vill kalla guldldern i svensk film. Det var p 70-80-och 90-talet d svenska filmskdespelerskor i nstan varje film hngde ut pattarna p vdring och i mnga fall ocks luftade muffen.
Det var en hrlig tid, det var d man kunde se p film och sga det hr var en redigt bra film det, ja jajamensan och sl sig p lret och dagen efter nr man satt vid lunchbordet med gubbarna och doppade knckebrd i frukostkaffet hade alla sin recension av pattarna och muffarna man sett. Fr alla tittade p samma kanaler och sg samma filmer.
Tjejerna var inte rdda att lta plaggen falla nej dom var stolta ver att visa upp sig p vita duken. Jag tnker ibland p alla hrliga pattar och muttor ur den svenska skdespelerskoeliten som jag har ftt se.
Sen tnker jag p hur kalla och frigida dagens skdespelerskor r och att man i dag aldrig fr se ngra hrliga pattar och muffor i svensk film. Det r som om kvinnsen r rdda fr att dela med sig av sin av Gud skapade hrlighet.
Vad hnde egentligen dr ngon gng p 2000-talet nr det blev allt frre och frre pattar och muttor i svensk film?
Slr man p en svensk film i dag r det strre chans att man ser en skrumpen manslem som gr att man helt tappar lusten p att leva.
Knns lite fnigt att det ndvndigtvis mste vara lite naket i riktiga spelfilmer och serier med tanke p hur bra den nutida porren r. Mnga av skdespelerskorna i porrbranschen r ju minst lika snygga som de vanliga skdespelerskorna och har klart sexigare kroppar.
Om det nu mste vara naket s ska det vara rejlt, inte bara ngra sekunders flashande, annars kan det vara.