2012-10-11, 16:46
Medlem
Hej!

Har nu spenderat en hel mängd med tid om att googla runt och hitta information om pearly p-dator och ladycomp! Däremot så hittar jag bara info från 2007 och 2008 (eller i alla fall majoriteten utav det jag finner). Samt så skulle det även vara kul att få lite nya synvinklar från kära flashbackare!

Finns det någon som använder pearly p-dator eller ladycomp? Finns det någon direkt skillnad i säkerhet eller är det bara garanti, batteribyte och längre cykel översikt som skiljer? Samt - om du använder någon av de ovanstående; hur fungerar det för er? Är det verkligen 99,3% säkert? Är lite smått skeptisk!

P-piller, hormonstavar, spiraler etc. har testats, är tyvärr allergisk mot det mesta och därav är detta sista utvägen ! Hoppas på några vettiga svar!
Citera
2012-10-11, 17:44
Medlem
kmrdzs avatar
R&S -> Sextekniker och hjälpmedel
Citera
2014-04-15, 12:38
Medlem
Pearly och lady comp, jävla skit produkter som enligt mig inte ens är värda 500kr(och absolut inte 35-4000kr)
Naturafemme.se är ett jävla skit företag och jag råder er att inte handla därifrån.
Tekniken på Pearly är ungefär lika avancerad som displayen på en mikrovågsugn från 1993(eller annat årtal way back)
Spara pengar genom att köpa en termometer/väckarklocka/papper/penna
Funkar BÄTTRE och kostar en bråkdel av vad pearly kostar.

Om du trots detta ska beställa så maila dom på förhand för att försäkra dig om att dom har produkten inne , annars tar dom emot din betalning och SEN informeras du att det kan dröja 1-2 veckor innan dom får hem produkten "ursäkta bla bla"

Dom verkar även vara dåliga på att säga vad dom menar
T.ex att skicka tillbaka produkten betyder inte att du ska skicka tillbaka på samma sätt som du fick den(via DHL) nej det betyder självklart att du ska skicka via posten så dom slipper gå hämta ut paketet (vilket för mig inte ens skett ännu, skickade tillbaks det efter att ha kollat på datorn 5 minuter och konstaterat att den inte var värd ett skit och skräp teknik)
Och om dom säger att dom ska göra något inom "ett par timmar" så kan det dröja dagar för som dom förklara så är "ett par timmar" ett talesätt som betyder "när vi har tid"

För att sammanfatta det hela så tycker jag att dom förtjänar ett par örfilar med hjälp av en lyftkran
Citera
2014-04-15, 17:58
Medlem
Jag har använt Lady Comp i drygt två år och tycker det funkar bra. Jag har inte upplevt problem med Naturafemme och har inte blivit gravid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in