• 1
  • 2
2012-10-10, 22:53
Medlem
Tjenis snyggingar, sedan Maj har min kuk varit jävligt off Den blir aldrig 100% hård, bara direkt innan utlösningen.. sjukt irriterande

Vad kan ha hänt? Går knappt ta på sig kondomer ibland för att kuken slingrar omkring som en orm

mvh//22årig kille från Söder
Citera
2012-10-10, 22:59
Medlem
TheMajoritySayss avatar
hm ingen aning, kan säkert bero på stess eller dåligt självförtroende.
Jag har upplevt samma när jag varit kär, men inte under så lång tid. runkar för mycket?
Citera
2012-10-10, 23:06
Medlem
självförtroende tror jag inte, antalet tjejer jag varit med än så länge är ganska högt.

min kuk börjar bli gammal, blir väl att gå till läkaren
Citera
2012-10-10, 23:13
Medlem
Freddex4s avatar
Finns ju ett antal faktorer som kan spela in. Verkar inte som att det beror på psykiska orsaker i ditt fall med tanke på den information du skrivit hittills om dej själv, men det ska såklart inte uteslutas.

Att din kuk "börjar bli gammal" när du är 22 bast ung tror jag inte. Har du möjligtvis någon/några dåliga vanor? röker du? Äter du dåligt? etc. Allt sånt påverkar ju blodcirkulationen negativt...
Citera
2012-10-10, 23:18
Medlem
Har hänt liknande för mig. Kan dra det kort.
Var tillsammans med tjej #1 ett längre tag. Tog slut
Blev tillsammans med tjej #2 ett kortare tag. jag gjorde slut
jag och tjej #1 försökte få till det igen. låg med henne, första gången gick det inte alls. var typ 50% hård haha. Andra gången var det typ 80%, gick alltså fortfarande inte. Det jag tänkte undertiden och när jag var hos henne att, fan jag har typ känslor för tjej #1 fortfarande eller nåt i den stilen. Eller att, fan va fel att gå tillbaks till ett gammalt ex. bara såna tankar gjorde mig fett avtänd :S

nåväl, en erfarenhet rikare
Citera
2012-10-10, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddex4
Finns ju ett antal faktorer som kan spela in. Verkar inte som att det beror på psykiska orsaker i ditt fall med tanke på den information du skrivit hittills om dej själv, men det ska såklart inte uteslutas.

Att din kuk "börjar bli gammal" när du är 22 bast ung tror jag inte. Har du möjligtvis någon/några dåliga vanor? röker du? Äter du dåligt? etc. Allt sånt påverkar ju blodcirkulationen negativt...

Tränar en hel del, läste något om att Zink brist kunde ge sämre stånd (?) kanske är det fallet? Äter annars som en vanlig person varje dag. Röker inte

Kommer inte direkt på något negativt :/
Citera
2012-10-10, 23:20
Medlem
Dislikes avatar
Har du samma problem då du har sex med killar? Om inte så har du svaret där. Du är troligen gay.
Citera
2012-10-10, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dislike
Har du samma problem då du har sex med killar? Om inte så har du svaret där. Du är troligen gay.

Får ingen attraktion av killar, tyvärr
Citera
2012-10-10, 23:27
Bannlyst
Hur mår du mentalt? Även mindre bekymmer kan störa ganska rejält om du har otur.
Citera
2012-10-10, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blabla12345
Hur mår du mentalt? Även mindre bekymmer kan störa ganska rejält om du har otur.

Jag mår jätte bra mentalt förutom just detta som har börjat simma förbi i tankarna ibland..
Citera
2012-10-10, 23:41
Medlem
Freddex4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g554
Tränar en hel del, läste något om att Zink brist kunde ge sämre stånd (?) kanske är det fallet? Äter annars som en vanlig person varje dag. Röker inte

Kommer inte direkt på något negativt :/

Okej. Då verkar du ju vara i bra form fysiskt också. Detta med ståndets vara och icke vara kan sannerligen vara ett mysterium ibland....

Är du riktigt upphetsad när du ska ha sex då? Har hänt för mej ett par gånger när jag ska till och pippa att snabeln inte samarbetat riktigt. Då har det ofta berott på just att jag inte varit tillräckligt kåt/upphetsad...
Citera
2012-10-10, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddex4
Okej. Då verkar du ju vara i bra form fysiskt också. Detta med ståndets vara och icke vara kan sannerligen vara ett mysterium ibland....

Är du riktigt upphetsad när du ska ha sex då? Har hänt för mej ett par gånger när jag ska till och pippa att snabeln inte samarbetat riktigt. Då har det ofta berott på just att jag inte varit tillräckligt kåt/upphetsad...

Sex är det roligaste som finns, även fast kuken är 80% hård känner jag mig lika kåt som att var 100% hård.. Kroppen vägrar fylla honom till max, jävligt skumt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in