2012-10-22, 00:47
Medlem
Juggernawts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Kära stenbergsmannen, vid halalslakt dör djuret inom loppet av några sekunder. Du tror väl inte att något lever i tio minuter om man skär halsen av det? Jag tycker du ska forska mer om halalslakt, du verkar väldigt okunnig om det ämnet.

Några sekunder? Var god titta på detta ypperliga klipp och ta tid själv - inte fan är det fråga om sekunder. Din okunskap låter jag vara okritiserad.
Citera
2012-10-22, 01:00
Medlem
Fiberoptisks avatar
Alltså jag fattar inte vad muslimernas problem är ?

Ni har kommit hit (till Sverige) och vill att vi ska ändra på oss genom att; påtvinga icke Muslimska människor att äta era "Halal" mat, ni tvingar oss att godkänna era Böneutrop, ni vill införa sharialagar generellt, ni vill........................

Ja eländets lista tar aldrig slut!!

För i helvete anpassa er till Sverige era jävla nötter !
Tror ni att en kristen eller en jude eller en hindu eller någon annan skulle få OK till att starta upp sitt trossamfund i fred i staden Mekka? Att ha grisar som boskap, att ha kyrkklockor som ringer, att ha kvinnor utan spökliknande helkropps-dräkter??????

NEJ!!!!!

Så varför är vi helt jäääääävla plötsligt rasister här i Sverige, när vi inte ger med oss genast enligt era krav??

Jävla drägg....... Åk till era hemländer och gör vad fan ni vill där !!!!

Mvh //
Citera
2012-10-22, 01:05
Medlem
Fiberoptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stankowski
Det sjukaste tycker jag ändå är att alla tvingas äta det. På skolor jag gått på så har det alltid funnits specialmat för muslimer som inte kan käka griskött. Då ska det väl förfan åtminstone finnas specialmat för SVENSKAR i SVENSKA skolor? Jävla pajassamhälle man lever i.

En gång i tiden skanderade Extrem Högern Sverige Är För Svenskarna

Snart kommer vi höra Sverige Är För Muslimerna

Fan snart flyttar jag till Arktis........ där slipper jag höra böneutrop och halal!!!
Om nu Muslimerna inte hinner konvertera en isbjörn som sedan blir en auktoriserad imam som konverterar hela djurlivet där !

Mvh //
Citera
2012-10-22, 01:41
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernawt
Några sekunder? Var god titta på detta ypperliga klipp och ta tid själv - inte fan är det fråga om sekunder. Din okunskap låter jag vara okritiserad.

http://www.youtube.com/watch?v=ECJwRKngYBs

Vanlig, icke halal-slakt. Din dubbelmoral låter jag vara okritiserad.
Citera
2012-10-22, 01:41
Medlem
I ärlighetens namn tycker jag inte det mest upprörande är att det är just halalkött som används; det mest upprörande är att man över huvud taget väljer att endast erbjuda mat med religiösa förtecken i en i övrigt sekulär skola. Oavsett vilken religion kostvalet kan kopplas ihop med.

Det har tagit väldigt lång tid att göra Sverige till det sekulära samhälle som det ändå är idag och det här är inget annat än ett steg tillbaka.
Citera
2012-10-22, 02:48
Medlem
Men för fan.. Halal får väl vara okej för de som verkligen "måste" ha det, men inte ska man tvinga på icke-muslimer att käka halal när man vet hur djuret har slaktats
Citera
2012-10-23, 09:38
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:

Kan man bedöva bort ångesten flyktingar känner över att du vill köra bort dem till krig och elände?

Möjligen inte, men det är en enfaldig jämförelse ty till skillnad mot det oskyldiga djuret så har snyltaren sig själv att skylla för att han oombedd dyker upp i ett land där befolkningen inte anser honom välkommen. Som om detta inte vore nog så dröjer han sig kvar förebärande sina snyfthistorier för att fortsätta parasitera.

Om du nu anser att mina åsikter om asylantens ringa värde är så hemska varför måste du urskulda ditt djurplågeri med detta? Är djuret ansvarigt för mina åsikter?

Jag kan till yttermera visso försäkra dig att mina omsorger om djuren är oändligt mycket större än om dina snyltande skyddslingar och om dig din kretin.
Senast redigerad av Quid pro quo 2012-10-23 kl. 09:43.
Citera
2012-10-23, 14:45
Medlem
Citat:
Kära stenbergsmannen, vid halalslakt dör djuret inom loppet av några sekunder. Du tror väl inte att något lever i tio minuter om man skär halsen av det? Jag tycker du ska forska mer om halalslakt, du verkar väldigt okunnig om det ämnet.

Halalslakt sker i Sverige med bedövning, så ditt lidandeargument är felaktigt. Stress utsätts djur för även i vanlig slakt. Men du verkar bara bry dig om djurs lidande om det inte sker på dina villkor.

Hoppas man i framtiden binder fast dig vid en skampåle och låter några storkukade bögnegrer våldta dig, eftersom du önskar olycka åt mig.

Vilken lögn att djuret dör inom ett par sekunder när man skär halsen av den. Precis som med en männinska kan det ta flera minuter innan djuret avlider av blodförlust. Men det kan gå snabbare, men djuret dör inte inom några sekunder. Alltså dör djuret genom förblödning. Och vad menar du med mina vilkor, jag är vegetarian sedan många år tillbaka, och ingen låtsasvegetarian som äter fåger eller fisk. Självklart önskar jag olycka åt ett svenskfientligt svin som dig. Hoppas du lider när du blir gammal och ångrar dig och inser hur lurad du blivit och att du ligger och ruttnar i ditt piss och avföring med liggsår när (storkukade bög) negrer skrattar åt dig och lever på dina skattepengar, om du ens betalar skatt alltså.
Citera
2012-10-23, 14:55
Medlem
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=ECJwRKngYBs

Vanlig, icke halal-slakt. Din dubbelmoral låter jag vara okritiserad.

Nu länkade du till ett klipp från England, där förövrigt halalslakt är tillåtet. Men vi diskuterar om hur det slaktas i Sverige på svenska slakterier nu. Och självklart sker det djurplågeri även vid icke halalslakt, Och för ett antal år sedan var det ett tv repotage om hur illa djur behandlades på vissa slakterier i Sverige. Men bara därför bör vi inte gå tillbaka och behandla djur vid slakt som man gjorde förr eller som man gör i mellanöstern. Vi har djurskyddslagar i Sverige, tror du de har det i Mena länder eller? Ju längre söderut i Europa man kommer ju sämre är djurskyddslagarna och i dina kompisars länder finns det knappast alls.
Citera
2012-10-23, 14:58
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stenbergsmannen
Vilken lögn att djuret dör inom ett par sekunder när man skär halsen av den. Precis som med en männinska kan det ta flera minuter innan djuret avlider av blodförlust. Men det kan gå snabbare, men djuret dör inte inom några sekunder. Alltså dör djuret genom förblödning. Och vad menar du med mina vilkor, jag är vegetarian sedan många år tillbaka, och ingen låtsasvegetarian som äter fåger eller fisk. Självklart önskar jag olycka åt ett svenskfientligt svin som dig. Hoppas du lider när du blir gammal och ångrar dig och inser hur lurad du blivit och att du ligger och ruttnar i ditt piss och avföring med liggsår när (storkukade bög) negrer skrattar åt dig och lever på dina skattepengar, om du ens betalar skatt alltså.

Testa att skära halsen av dig så ska du få se att blodtrycksfallet hjärnan drabbas av skänker medvetslöshet inom ett mycket kort förlopp. Dels får du reda på sanningen och dels blir världen en lite bättre plats när din existens upphör. Kroppen kan fortfarande röra på sig genom muskelspasmer men det innebär inte att djuret är vid medvetande. Slakt kan även utföras på fel sätt, men detta sker även vid slakt som inte är halal.

Du har fortfarande inte argument för att vanlig slakt är bättre än halal.

Jag hoppas att en människofientlig tramstomte som du blir fastbunden och bukkake-sprutad av världens alla negrer.

För övrigt tycker jag att man kan ta och förbjuda köttätande i allmänhet. Men då ska det också verkligen förbjudas.
Citera
2012-10-23, 15:00
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stenbergsmannen
Nu länkade du till ett klipp från England, där förövrigt halalslakt är tillåtet. Men vi diskuterar om hur det slaktas i Sverige på svenska slakterier nu. Och självklart sker det djurplågeri även vid icke halalslakt, Och för ett antal år sedan var det ett tv repotage om hur illa djur behandlades på vissa slakterier i Sverige. Men bara därför bör vi inte gå tillbaka och behandla djur vid slakt som man gjorde förr eller som man gör i mellanöstern. Vi har djurskyddslagar i Sverige, tror du de har det i Mena länder eller? Ju längre söderut i Europa man kommer ju sämre är djurskyddslagarna och i dina kompisars länder finns det knappast alls.

Återigen: man dödar och äter upp djur, vilketsom. I så fall ska man förbjuda köttätande helt och hållet. Jag menar, ska man se till djurs rättigheter bör det ju också vara förbjudet med t.ex. husdjur. Det är ju en form av slavhandel om djur har samma rättigheter som människor. Och att låta djur ströva fritt i skogen är ju att skicka ut dem i döden i.o.m. att de kan bli uppätna av rovdjur.
Citera
2012-10-23, 15:30
Medlem
Citat:
Testa att skära halsen av dig så ska du få se att blodtrycksfallet hjärnan drabbas av skänker medvetslöshet inom ett mycket kort förlopp. Dels får du reda på sanningen och dels blir världen en lite bättre plats när din existens upphör. Kroppen kan fortfarande röra på sig genom muskelspasmer men det innebär inte att djuret är vid medvetande. Slakt kan även utföras på fel sätt, men detta sker även vid slakt som inte är halal.

Du har fortfarande inte argument för att vanlig slakt är bättre än halal.

Jag hoppas att en människofientlig tramstomte som du blir fastbunden och bukkake-sprutad av världens alla negrer.

För övrigt tycker jag att man kan ta och förbjuda köttätande i allmänhet. Men då ska det också verkligen förbjudas.

Du verkar ha ett hat både mot negrer, bögar och svenskar, så jag tycker det är du som är människofientlig, iallafall rasist. Eftersom det verkar vara vissa etniciteter du hatar. Självklart älskar jag inte alla människor, bara en idiot gör det. Jag undrar vad negrer ,bögar och svenskar gjort dig. Behandlade de dig illa eller? Och hur i helvete kan du försvara halalslakt om du tycker man ska förbjuda köttätande, det går inte ihop. Gör något åt svenska folkets köttätande då istället för att försvara rituell religiös slakt som defenetivt inte hör hemma i ett sekulärt samhälle som Sverige fortfarande är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in