Citat:
Ursprungligen postat av stenbergsmannen
Kära kalasetistan, vid Halalslakt tar det ca 8- 10 minuter innan djuret avlider av förblödning, jag tycker du ska forska mer om halalslakt, du verkar var väldigt okunnig om det ämnet. Oavsett om djuret utsetts för stress när det avlivas via icke halal eller rituell halal så är den minst plågsamma metoden den bästa metoden. Alltså inte halal .Men du verkar ju inte bry dig om djurs lidande. Hoppas att några wahabister ger dig samma behandling i framtiden som djur får av halalslakt.
Kära stenbergsmannen, vid halalslakt dör djuret inom loppet av några sekunder. Du tror väl inte att något lever i tio minuter om man skär halsen av det? Jag tycker du ska forska mer om halalslakt, du verkar väldigt okunnig om det ämnet.
Halalslakt sker i Sverige med bedövning, så ditt lidandeargument är felaktigt. Stress utsätts djur för även i vanlig slakt. Men du verkar bara bry dig om djurs lidande om det inte sker på dina villkor.
Hoppas man i framtiden binder fast dig vid en skampåle och låter några storkukade bögnegrer våldta dig, eftersom du önskar olycka åt mig.