2012-10-09, 00:36
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Vete fan vad det är, men de senast dagarna så har jag släpt fjärtat som luktar värre än lucifers rövsmör. Helt otroligt jävliga.

Och det sjuka är att det inte är riktiga fjärtar, och inga smygare heller. Utan det är helt enkelt minimala små fjärtar, och då snackar vi inte om en serie me små utan bara en minimal jävla puff och det luktar faaaaaan.

Jag vet inte vad det kan bero på. Jag är inte laktosintolerant, men har lika så inte förtärt någon form av mejeriprodukter, inte ost, mjölk, glass, yoghurt, ja inget. Jag har inte ätit stark mat, eller druckit öl eller liknande. Faktum är att jag haft en jävligt fin kost den senaste veckan.

Vad kan det vara? Har jag fått en demon som bosatt sig i arselt på mig? Skall jag flytta tråden till paranormala fenomen eller vad i hela friden är det frågan om? Dessa nano-fjärtar måste sluta, vågar ju knappt andas på jobbet eller bland folk.
Senast redigerad av AbrahamLincoln 2012-10-09 kl. 00:39.
Citera
2012-10-09, 00:40
Medlem
knullklassons avatar
Är de så pass hemska att inte ens avsändaren själv tycker att de luktar gott?
Citera
2012-10-09, 00:41
Medlem
MonkeysOnParoles avatar
Du kanske inte torkat dig tillräckligt och när du fjärtar vänds ringmuskeln ut och in och delger sig av sin odör. Kallas även för Örjan Ramberg-fenomenet.
Citera
2012-10-09, 00:42
Medlem
GurkPorrs avatar
Upplever något liknande Säkert illuminati som är i farten
Citera
2012-10-09, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Vete fan vad det är, men de senast dagarna så har jag släpt fjärtat som luktar värre än lucifers rövsmör. Helt otroligt jävliga.

Och det sjuka är att det inte är riktiga fjärtar, och inga smygare heller. Utan det är helt enkelt minimala små fjärtar, och då snackar vi inte om en serie me små utan bara en minimal jävla puff och det luktar faaaaaan.

Jag vet inte vad det kan bero på. Jag är inte laktosintolerant, men har lika så inte förtärt någon form av mejeriprodukter, inte ost, mjölk, glass, yoghurt, ja inget. Jag har inte ätit stark mat, eller druckit öl eller liknande. Faktum är att jag haft en jävligt fin kost den senaste veckan.

Vad kan det vara? Har jag fått en demon som bosatt sig i arselt på mig? Skall jag flytta tråden till paranormala fenomen eller vad i hela friden är det frågan om? Dessa nano-fjärtar måste sluta, vågar ju knappt andas på jobbet eller bland folk.
Japp du får nog flytta tråden till paranormala fenomen eller liknande...
allvarligt talat, har du verkligen inte ätit något ovanligt...mycket fibrer, grönsaker osv. Man kan också bli gluten eller laktosintollerant tillsynes helt plötsligt. Din tarmflora kan rubbas av långvarig stress eller långvarigt intag av fel kost. Har du nyligt ätit någon medicin som kan ha rubbat din tarmflora, har du förstoppning? Dina avgaser kan bero på mycket, läs tex denna länk eller googla och leta efter faktorer som kan stämma in på dig. http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Gasbesvar/
Citera
2012-10-09, 00:48
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Är de så pass hemska att inte ens avsändaren själv tycker att de luktar gott?

Skämtar inte när jag säger att jag på fullaste allvar nästan spyr själv. Aningen kallt i lyan nu såhär på hösten, så jag har legat på soffan med en filt på och slösurffat på FB. Några puffar slapp igenom och satan vad jag höll på att dö när jag lyfte på filten. Skojar inte, bruden satt i ett annat rum och kom efter några minuter och säger VAD I HELVETE ÄR DET SOM LUKTAR HÄR!

I början var det ju smått roande, men nu har det gått över till egenvållad tortyr via ändtarmen. Hoppas verkligen att detta är sista dagen. Skall inte äta annat än bröd och vatten i morgon och se vad som händer.
Citera
2012-10-09, 01:04
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Skämtar inte när jag säger att jag på fullaste allvar nästan spyr själv.
Märkligt... Jag har bara en gång i mitt liv lagt en brakare som jag inte uppskattat rent doftmässigt, det var på Kanarieholmarna när jag låg matförgiftad på hotellrummet.

Inte tagit några medikamenter på sistone? Antibiotika? Sånt kan få magen att framkalla de mest vidunderliga odörer.
Citera
2012-10-09, 09:10
Medlem
Citat:
Skämtar inte när jag säger att jag på fullaste allvar nästan spyr själv. Aningen kallt i lyan nu såhär på hösten, så jag har legat på soffan med en filt på och slösurffat på FB. Några puffar slapp igenom och satan vad jag höll på att dö när jag lyfte på filten. Skojar inte, bruden satt i ett annat rum och kom efter några minuter och säger VAD I HELVETE ÄR DET SOM LUKTAR HÄR!

I början var det ju smått roande, men nu har det gått över till egenvållad tortyr via ändtarmen. Hoppas verkligen att detta är sista dagen. Skall inte äta annat än bröd och vatten i morgon och se vad som händer.
Bröd borde du ju inte äta, det jäser i magen och försurar. Din mage verkar redan vara sur.
Citera
2012-10-09, 11:21
Medlem
Perfectkirbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnel
Bröd borde du ju inte äta, det jäser i magen och försurar. Din mage verkar redan vara sur.

Precis. Prova tvättmedel. Det borde frambringa doft av nytvättade lakan.
Citera
2012-10-09, 11:33
Medlem
everlasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfectkirby
Precis. Prova tvättmedel. Det borde frambringa doft av nytvättade lakan.

TS, sluta nu. Ens eget märke luktar fan alltid godis.
Citera
2012-10-09, 12:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GurkPorr
Upplever något liknande Säkert illuminati som är i farten

För övrigt hände samma sak mig när jag gick över från snabbmat till att äta ordentligt med sallad, kyckling, grönsaker och frukt i övrigt. Typ som att kroppen kände att man blev lite för fräsch.
Citera
2012-10-09, 14:16
Medlem
Nanofjärtar borde ju per definition vara otroligt små och omärkliga för mänskliga ögat och näsan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in