2012-10-09, 14:31
Medlem
LightClouds avatar
Så får jag också ibland. Då beror det på förstoppningar. När jag inte skitit på ett tag kan det lukta något överjävligt när jag väl släpper mig. Det är så att judarna självmant hellre väljer Zyklon B framför fjärtarna.
Citera
2012-10-09, 15:05
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Nu har problemet bokstavligt blivit bortblåst. Satte mig på holken idag och det kom ut ett lass utan dess like. Trodde fan att trumhinnorna skulle åke med ut ur arslet. Trotts att man klämt en neger under dagarna som problemet varade, så verkar det varit någon form av skitblokad i röva. Sedan detta så har det inte så mycket som pyst till.

Jävligt skönt att kunna slappna av på jobbet ingen.
Citera
2012-10-09, 15:33
Medlem
Skönt att det löst sig för din egen och andras trevnad.
Citera
2012-10-09, 17:25
Bannlyst
HUR mycket kokain eller amfetamin har du tagit dom senaste dagarna?
Citera
2012-10-09, 17:31
Medlem
Ätit mycket protein?

Går själv på högproteindiet just nu och måste klä av mig innan jag går på toaletten för att duscha efteråt. Värst är det när jag har ätit 6 ägg dagligen under ett par dagar. Jag känner DIREKT när de har nått tjocktarmen. Tyvärr gör grannarna säkert det också.
Citera
2012-10-09, 17:32
Medlem
Kurt-Ingavarzs avatar
Äter du mycket frukt? Mycket frukt med skal får ens fjärtar att lukta likt tusen kamelers pungsvett.
Citera
2012-10-09, 17:39
Medlem
Alvaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Ingavarz
Äter du mycket frukt? Mycket frukt med skal får ens fjärtar att lukta likt tusen kamelers pungsvett.

Det där är bullshit, åtminstone av vad jag har upplevt. Även om man äter bara frukt i veckor så påverkar det inte fisarna något nämnvärt, visst det blir lite annorlunda lukt men mja, fortfarande mest bara luft.

Förstoppning däremot, när förstoppningen börjar bli illa så kan fisarna lukta helt omänskligt jävla illa. Här snackar vi 4-5 dagar gammalt bajs som legat i jäst i 40gradervärme nere i magen, ni kan ju tänka er själva.
Citera
2012-10-09, 18:13
Medlem
T-Rexens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GurkPorr
Upplever något liknande Säkert illuminati som är i farten

Swenglish pun intended?
Citera
2012-10-09, 18:17
Medlem
lithionits avatar
kan även vara så att du blivit lite halvt matförgiftad, då kan magen vara cp i flera dagar.
Citera
2012-10-09, 19:17
Medlem
Aseeltares avatar
Luktar det en blandning av revben med smält smör? För det gör mina efter jag ätit köttfärs.
Citera
2012-10-09, 19:38
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karmen
Nanofjärtar borde ju per definition vara otroligt små och omärkliga för mänskliga ögat och näsan.

Hur stor är en fjärt?
Citera
2012-10-09, 22:10
Medlem
Omorals avatar
"Den är jävligt liten, men luktar som en stor"

Antagligen parasiter i tarmkanalerna TS, gå till en läkare.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in