2012-10-08, 19:47
Medlem
Augustbeasts avatar
Tja, är det möjligt på nåt sätt att radera historiken som säger vad jag har köpt osv på internetbanken?
Har nordea förövrigt.
Citera
2012-10-08, 20:03
Medlem
SchackMatts avatar
Nej, det går inte. Du kan stänga kontot och öppna ett nytt, men historiken finns fortfarande kvar hos banken.
Citera
2012-10-08, 20:13
Medlem
Augustbeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SchackMatt
Nej, det går inte. Du kan stänga kontot och öppna ett nytt, men historiken finns fortfarande kvar hos banken.
Men jag menar så att det inte är synligt för andra som loggar in på mitt konto.
Citera
2012-10-08, 20:17
Medlem
Inte för att vara sån men, det är ju inte meningen att någon annan över huvud taget än du ska kunna logga in på din bank och ditt bankkonto. Enda undantaget är om du är minderårig eller har en förmyndare.

I vilket fall som helst, försök ge lite mer information så är det lättare att hjälpa dig, tex vad är anledningen till att någon ska logga in på ditt konto, är det enstaka grejjer eller ganska mycket du vill dölja?
Citera
2012-10-08, 20:21
Medlem
Augustbeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minador
Inte för att vara sån men, det är ju inte meningen att någon annan över huvud taget än du ska kunna logga in på din bank och ditt bankkonto. Enda undantaget är om du är minderårig eller har en förmyndare.

I vilket fall som helst, försök ge lite mer information så är det lättare att hjälpa dig, tex vad är anledningen till att någon ska logga in på ditt konto, är det enstaka grejjer eller ganska mycket du vill dölja?
Bara några enstaka överförningar jag gjort hit och dit.
Har ett avtal med min mamma och mer behöver jag inte berätta, säger bara att hon har tillgång till min inloggning.
Citera
2012-10-08, 20:49
Medlem
Jaha, då ser det nog mörkt ut. Det enda jag kan tänka mig är förebyggande, men om du redan gjort köpen så är det nog försent är jag rädd.
Citera
2012-10-08, 23:42
Medlem
Litet tips är att ge pengar till polare som stämmer med summorna du tagit ut och ifall din mor frågar vad du köpt säger du bara att det var ett lån som nu är tillbaka betalat.
Citera
2012-10-09, 00:55
Medlem
Inte för att komma in här och moralisera men du kanske skulle tänkt på detta innan du köpte aas och betalade via internetbanken. (Gör ett antagande pga dina posts)
Du borde väl redan ha kalkylerat med riskerna för att mor din kan ertappa dig när ni som du säger har en "deal" på att hon kan logga in på din bank.
Citera
2012-10-09, 12:59
Medlem
Fick googla aas. Du kan inte mörka "after the fact" och stänger du kontot så kommer hon att märka det.

Erkänn innan hon upptäcker det och be om en X:te chans, mitt tips är att du tar vara på den den här gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in