2013-10-18, 23:33
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodies
Du har helt rätt my bad sitter med en mob i bilen utan läsglasögen och väntar på att tanten ska sluta jobbet..

Ok det finns bilder på Tysken det har jag aldrig hittat men vem bryr sig han är ju fri som fågeln nu mer.

Men vist har han bröder?
Ja det har han och detta nämns ofta i tråden också. Rekommenderar dig att läsa istället för att skriva just nu
Citera
2013-10-20, 12:56
Medlem
En så grav pundare som DS brukar inte leva längre än till max 40 år. Antingen kommer någon annan att tröttna på honom och ha ihjäl honom eller så kommer han att punda ihjäl sig. Vad som dock skrämmer mig är stadens wt-brudar. Borde inte sådana brudar låsas in på behandlingshem? Alt skickas till Sibirien?
Citera
2013-10-28, 19:41
Medlem
Favete-linguiss avatar
Hade jag varit DS hade jag flyttat från stan och försökt starta nytt liv någon annanstanns.
Citera
2013-11-04, 22:24
Medlem
Kattskatts avatar
Någon av de misstänkta tro?

http://m.bohuslaningen.se/Default.aspx?pageid=1139
Citera
2013-11-04, 22:25
Medlem
Kattskatts avatar
Som vill ha ersättning alltså....
Citera
2013-11-05, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattskatt
Som vill ha ersättning alltså....

Garanterat E.H.
Sökte precis efter honom på både ratsit och upplysning.se - han finns ingenstans.
Citera
2013-11-05, 00:05
Medlem
Vet dessutom att han drog till Finland strax efter hovrättens utlåtande, men nu ser det ju onekligen ut som om han kan ha flyttat dit lite mer permanent.
Citera
2013-11-06, 10:09
Medlem
Kattskatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElectricT
Vet dessutom att han drog till Finland strax efter hovrättens utlåtande, men nu ser det ju onekligen ut som om han kan ha flyttat dit lite mer permanent.

Men den andre mannen är väl kvar i Uddevalla? Sitter han inne?
Citera
2013-11-06, 10:15
Medlem
Citat:
Men den andre mannen är väl kvar i Uddevalla? Sitter han inne?

Tolkningsfråga, sitter han inne är han inte kvar i Uddevalla.
Vad jag har hört sitter han just nu och enligt ratsit bor han hos sin bror i Uddevalla.
Citera
2013-11-08, 16:21
Bannlyst
Citat:
Någon av de misstänkta tro?

http://m.bohuslaningen.se/Default.aspx?pageid=1139

Snackade med en från Uddevalla som sitter inne, där tror alla att han gjort det och Micke var tydligen hur snäll som helst en kille som jobbade i Norge men som hade tungt missbruk..

Vill inte påstå att en g.a vän till mig är ett utmärkt som karaktärsvittne men han/vännen har aldrig suttit för mer än narkotikabrott. Hur Micke var mot exet är för mig okänt?
Bo var inte med i något som helst gång så ingen kommer hämnas, allt enligt min källa.

Enligt folk i Uddevalla går en mördare lös????
Senast redigerad av Bodies 2013-11-08 kl. 16:23.
Citera
2013-11-08, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bodies
Snackade med en från Uddevalla som sitter inne, där tror alla att han gjort det och Micke var tydligen hur snäll som helst en kille som jobbade i Norge men som hade tungt missbruk..

Vill inte påstå att en g.a vän till mig är ett utmärkt som karaktärsvittne men han/vännen har aldrig suttit för mer än narkotikabrott. Hur Micke var mot exet är för mig okänt?
Bo var inte med i något som helst gång så ingen kommer hämnas, allt enligt min källa.

Enligt folk i Uddevalla går en mördare lös????

Så fort det handlar om en man som inte gjort nåt ont och inte är mer än än en ensam pundare blir det inte mer än 380 000 besök.

Trotts att dom körde uppe en dildo i rumpan knasade fingar och till sist avlivade stackren i sin säng, med både hammare och kniv.

Han utstod tortyr av en kille som är så ful så han gömmer dig när brudar kommer på tal. Enligt mig.
Citera
2013-11-08, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dirrtyfingers
Så fort det handlar om en man som inte gjort nåt ont och inte är mer än än en ensam pundare blir det inte mer än 380 000 besök.

Trotts att dom körde uppe en dildo i rumpan knasade fingar och till sist avlivade stackren i sin säng, med både hammare och kniv.

Han utstod tortyr av en kille som är så ful så han gömmer dig när brudar kommer på tal. Enligt mig.

Dom åkte dit dagen efter och tände på utan ens lyckas tända på hurset, det brann lite i sovrummet.

Får jag skicka PM på den halvbrända kroppen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in