2013-03-21, 13:38
Medlem
Jag citerar en av GMs facebookinlägg
"till dig mr bejrut på flashback. du pratar så mycket skit att jag fan kan spy på dig din lilla hora. varför e du inte man nog att ringa mig och säga din åsikt till mig. det räcker nu. mitt nr e 0722566926. jag kan möta dig vart du vill ditt lilla as. prata om mig hur mycket du vill men lägg ner familjesnacket. du som e så tuff bakom skärmen borde väll va man nog att säga sakerna till mitt ansikte. din lilla horunge!!!!!!!!!!!!!!!!"
Tänkte jag skulle hjälpa DS att framföra sitt budskap eftersom han inte fattar bättre än att skriva det här i stället för på Sin FBsida.
Citera
2013-03-21, 15:18
Medlem
Oculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ateistallan
"till dig mr bejrut på flashback. du pratar så mycket skit att jag fan kan spy på dig din lilla hora. varför e du inte man nog att ringa mig och säga din åsikt till mig. det räcker nu. mitt nr e 0722566926. jag kan möta dig vart du vill ditt lilla as. prata om mig hur mycket du vill men lägg ner familjesnacket. du som e så tuff bakom skärmen borde väll va man nog att säga sakerna till mitt ansikte. din lilla horunge!!!!!!!!!!!!!!!!"
Tänkte jag skulle hjälpa DS att framföra sitt budskap eftersom han inte fattar bättre än att skriva det här i stället för på Sin FBsida.

FB=Facebook i Uddevalla tydligen...
Citera
2013-03-21, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oculus
FB=Facebook i Uddevalla tydligen...
Typ så ja. Eller om man skriver in FB i googles sökfält så blir första träffen Facebook och inte Flaschback
Dock så skrev jag FBsida. Hade jag enbart velat säga facebook hade jag inte förkortat det på samma sätt vilket du ser i ett tidigare inlägg av undertecknat där jag skriver följande
"skriver för övrigt på FaceB att alla som snackar skit om hans familj på FlashB ska ringa honom så kommer han ut på en gång......."
Senast redigerad av Ateistallan 2013-03-21 kl. 18:24.
Citera
2013-03-22, 07:18
Medlem
Metrioids avatar
Citat:

Det verkade som bejrut träffade en känslig punkt där, det kan nog vara tufft att höra att man bor hemma hos mammsen som 34 åring när man försöker framstå som världens hårdaste kriminellaste ganster
Citera
2013-03-22, 08:00
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metrioid
Det verkade som bejrut träffade en känslig punkt där, det kan nog vara tufft att höra att man bor hemma hos mammsen som 34 åring när man försöker framstå som världens hårdaste kriminellaste ganster
Minst sagt underhållande
Citera
2013-03-22, 08:09
Medlem
Sp0kplumpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Minst sagt underhållande

Odiskutabelt underhållande.
Citera
2013-03-22, 09:30
Medlem
Oculuss avatar
Citat:
Typ så ja. Eller om man skriver in FB i googles sökfält så blir första träffen Facebook och inte Flaschback
Dock så skrev jag FBsida. Hade jag enbart velat säga facebook hade jag inte förkortat det på samma sätt vilket du ser i ett tidigare inlägg av undertecknat där jag skriver följande
"skriver för övrigt på FaceB att alla som snackar skit om hans familj på FlashB ska ringa honom så kommer han ut på en gång......."

Då hade han nog fått anställa en sekreterare också.

Är inte så insatt i hur Uddevalla ser ut men med tanke på att han inte ännu gjort något åt TW så är han nog ingen fara för någon alls, jag menar staden ser inte jätte stor ut på kartan så han borde ju inte ens ha så långt att gå ens för att hitta henne.
Citera
2013-03-22, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oculus
Då hade han nog fått anställa en sekreterare också.

Är inte så insatt i hur Uddevalla ser ut men med tanke på att han inte ännu gjort något åt TW så är han nog ingen fara för någon alls, jag menar staden ser inte jätte stor ut på kartan så han borde ju inte ens ha så långt att gå ens för att hitta henne.

han är för feg
Citera
2013-03-22, 16:46
Medlem
Antagligen myser han runt hemma i mammas lägenhet i rosa fluff-fluff tofflor. Noterar dessutom att han bor 30 sek i från tingsrätten. Måste bero på att han är flitigt återkommande där.
Citera
2013-03-22, 21:39
Medlem
Metrioids avatar
Jag har en kall känsla av att Sannerholm kommer lägga ner hela skiten. Nån som tror som mig???
Citera
2013-03-22, 21:43
Medlem
Underhållningsvärdet är på topp

http://www.facebook.com/danne.schneider
Citera
2013-03-22, 22:08
Medlem
DS menar att han faktiskt är en riktig man och ingen fegis. Bra, då tycker jag att du, DS, ska visa det genom att erkänna vad du gjort och ta ditt straff. Om inte, ja då är du en fegis. Visst, vi sitter och, som du säger "gömmer" oss anonymt bakom skärmar. Vad gör du då? Du gömmer dig från rättvisan genom lögner och feghet och belastar oss skattebetalare med pengar som hade kunnat användas till betydligt bättre saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in