Om nu dom här herrarna får pengar så vet jag var dom kommer att placera pengarna i narkotika som leder till vansinnigheter och fler brott så gott folk dom är snart fast igen vilket vi alla hoppas.
Om nu dom här herrarna får pengar så vet jag var dom kommer att placera pengarna i narkotika som leder till vansinnigheter och fler brott så gott folk dom är snart fast igen vilket vi alla hoppas.
Vem tror som jag .
Jag hoppas inte fler brott begås så folk råkar illa ut.
Problemet för mig är att både telefon och TW sätter GM på plats vid aktuell tid. GM förnekar att de varit där aktuell tid. Hade de erkänt att de varit där men inte dödat BO så hade det varit en sak. Men iom lögnen borde väl rätten se att de är skyldiga till att BO dött? Eller är det avsaknaden av dödsorsak som leder till friandet?
Att dömas på indicier har väl skett ganska ofta i svenskt rättsystems historia? Hur klockrena bevis behöver man?
Tror fortfarande att det här går till hovrätten,men problemet med att fastställa dödsorsak kvarstår antagligen eftersom kroppen var svårt bränd?Finns det mer eller mindre duktiga obducenter?
Kanske blir de fällda trots allt för mordbrand då bevis finns på beslagtagna kläder?
Kommer nog att väcka mycket ont blod hos anhöriga om de frikännes från allt.En öppen fråga till EHs mamma,kan du ha detta på ditt samvete?Han skriver på sin facebooksida,Hellre som varg jag är en dag,än som tusen dagar som får.Är inte det ett erkännande?
EH är förhållandevis ung och borde ha hela livet framför sig,hoppas att han med föräldrars,läkares och andras stöd kan få ett vettigare liv än att vara någon slags adept till DS.
Sorgligast i hela historien är att det finns två småkillar som förlorat sin pappa och har en mamma som verkar ha ett fruktansvärt dåligt omdöme.Kan inte se att hon kommer att vara en bra grund för sina och Mikaels pojkar.
Någon som vet om DS eller EH har barn?
Förhoppningsvis inte.
Tror fortfarande att det här går till hovrätten,men problemet med att fastställa dödsorsak kvarstår antagligen eftersom kroppen var svårt bränd?Finns det mer eller mindre duktiga obducenter?
Kanske blir de fällda trots allt för mordbrand då bevis finns på beslagtagna kläder?
Kommer nog att väcka mycket ont blod hos anhöriga om de frikännes från allt.En öppen fråga till EHs mamma,kan du ha detta på ditt samvete?Han skriver på sin facebooksida,Hellre som varg jag är en dag,än som tusen dagar som får.Är inte det ett erkännande?
EH är förhållandevis ung och borde ha hela livet framför sig,hoppas att han med föräldrars,läkares och andras stöd kan få ett vettigare liv än att vara någon slags adept till DS.
Sorgligast i hela historien är att det finns två småkillar som förlorat sin pappa och har en mamma som verkar ha ett fruktansvärt dåligt omdöme.Kan inte se att hon kommer att vara en bra grund för sina och Mikaels pojkar.
Någon som vet om DS eller EH har barn?
Förhoppningsvis inte.
Är det nån som kan svara på vad det är som händer under den månad som det tar innan domen är färdigställd och finns det nån liten chans att domaren kommer omvärdera sitt beslut????
Helt fantastiskt! Äntligen är Daniel ute igen... Uddevallas samhällsparasit no1... Den fega backstabber-fittan... Han skryter redan hur han kom undan med detta... Jag blir så jävla förbannad, antar att min och hundra som mej's skatt i mitt ~35åriga liv gått till denna backstabberfittan... Fy fan för kling och klang samt åklagaren i uddevalla. All cred to advokaterna(största jävla parasiterna som tjänar massa pengar oavsett dom)
... FOAD.
Gör det enkelt då. När D sitter och skryter,använd ljudinspelning på din mobil. Det är ett diskret sätt att få ett bevis. Då blir det troligt att D får de 14-16år som åklagaren yrkade och parasiten blir länge borta från våra gator..
Om ni kollar på personalian i FUPen (dom sista sidorna), så står det att DS har en skuld på 500.000 kr och EH har en skuld på 40.000. Detta skulle innebära att EH slutar på ca 90.000 plus. Det är han väll ändå värd eftersom han e en sån duktig varg.
Är det nån som kan svara på vad det är som händer under den månad som det tar innan domen är färdigställd och finns det nån liten chans att domaren kommer omvärdera sitt beslut????
Nämnden överväger domslut och skriver domen. Det har hänt att domstolen har ångrat sitt beslut och häktat den tilltalade mellan frisläppande och dom.
Riktigt tråkigt detta, att EH inte får vad han förtjänar.
Har handskats med honom och hans lilla gäng förut, och dom är inga man vill bli polers direkt med.
Håll er undan!