2012-10-07, 21:31
Medlem
sveningmars avatar
Jag ska göra egen spice (rök mix) och behöver hjälp om vilken cannabinoid jag bör använda. De flesta går att få tag på så spelar mindre roll om de är lagliga.

Gammla Vanliga spice (spice gold/diamond mm) sög fett för mig. De gav mig ingen som hellst eufori alls, blev bara trög och fick röda ögon. Var det jwh-081 de innehöll? Jag kommer inte ihåg vad alla spice sorter heter men jag testade även en annan spice, kan den ha hetat tropic? Den smakade "tropiskt" och var en palm på påsen. Den var riktigt nice. Någon som vet vilken canabinoid det var i den? Har även testat Fuji Extra stark från prylshoppen vilken fungerar bra. Är det ur-144 i den?

Testade även en rökmix en polare bjöd mig på för typ 2-3år sen som kändes som en mild LSD tripp i 5min max, helt värdelöst. Skiter hellre i att röka då lixom.

Så ni med mer erfarenhet än mig vilken/vilka cannabinoider bör jag använda?
Citera
2012-10-07, 21:41
Medlem
Spliffmeisters avatar
UR-144 är rätt så psykadelisk.. AM-2201 slår som ett godståg, blir riktigt bäng som på bra gräs.. (kan dock inte jämföras).
Citera
2012-10-07, 21:45
Medlem
sveningmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
UR-144 är rätt så psykadelisk.. AM-2201 slår som ett godståg, blir riktigt bäng som på bra gräs.. (kan dock inte jämföras).

Hur är ruslängden på dessa?
Citera
2012-10-07, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Hur är ruslängden på dessa?
UR144 är för det mesta ganska kort ruslängd 40-60 min.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in