Flashback bygger pepparkakshus!
2005-04-05, 10:30
Medlem
helthemligts avatar
Sänker Clen kollagensyntesen eller är det skadligt mot leder/muskelfästen/broskproduktion på något sätt ?
Hur är Clen mot magen?

har märkt av detta än sålänge:
* darrig
* svårt att sitta still
* pigg och bra koncentration
* känner mig smartare
* svårt att sova
Citera
2005-04-05, 11:07
Medlem
Frigge24s avatar
jag har bara känt av svårt att sitta still och extremt darrig.. svårt att skriva mm. handstilen e inte va den borde va
Citera
2005-04-05, 13:47
Medlem
ligger på första veckan med clen, jag tycker att magen varit konstig, vet ej om det är av clen, men annars dom vanliga bi effekterna
Citera
2005-04-05, 15:04
Bannlyst
jag känner INGET av clenisar... inga biverkningar alls... lite segt. min polare som kör samma kunde inte sitta still o darrade asmycket och blev helt orolig i kroppen.. han fick avbryta kuren... men jag kör maxdos o märker ingenting.
Citera
2005-04-05, 15:13
Bannlyst
nog om biefekter. någon som fått nån positiva efekter av clen?
Citera
2005-04-05, 15:45
Medlem
helthemligts avatar
kom igen nu

Vettesjutton. Berättar om 2 veckor ! Just nu blir jag helt darrig i hela kroppen, orolig. Andra dagen. mådde bättre än igår så jag tog en till. Nu 40mcg alltså.

Men nu vill jag veta om detta är dåligt för kroppen om man tänker på kollagensyntes, broskåteruppbyggnad, leder. Någon som kan svara på detta ?
Citera
2005-04-05, 21:15
Medlem
jths avatar
Är inne på dag 3. 40, 60, 80. Kommer nog ligga kvar på 80 några dagar.
En bieffekt jag känner av är förutom de ovan nämnda att jag pissar flera gånger i timmen. Får också för mig att jag är hungrig hela tiden
Citera
2005-04-07, 11:00
Medlem
helthemligts avatar
haha.
jag pissar som fan men hungern har jag tappat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in