Flashback bygger pepparkakshus!
2012-10-06, 23:30
Medlem
Carlozs avatar
Först och främst vet jag inte om den här tråden ligger rätt, om inte annat så får ni flytta den

Vet inte hur stort intresset är kring emporia och Apple Store. Kanske bara Apple Fanboys ?
Hur som helst, har en polare som jobbar inne på Emporia och han bekräftade ikväll att Apple Store finns i Emporia och är redo inför invigningen.

Alltså:

Bekräftat av "säkra" källor att Apple Store slår upp en butik i Malmö/Hyllie i slutet av månaden !
2012-10-06, 23:46
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carloz
Först och främst vet jag inte om den här tråden ligger rätt, om inte annat så får ni flytta den

Vet inte hur stort intresset är kring emporia och Apple Store. Kanske bara Apple Fanboys ?
Hur som helst, har en polare som jobbar inne på Emporia och han bekräftade ikväll att Apple Store finns i Emporia och är redo inför invigningen.

Alltså:

Bekräftat av "säkra" källor att Apple Store slår upp en butik i Malmö/Hyllie i slutet av månaden !
Kan man köpa nåt som inte går att beställa, eller vad är den bra grejen med en apple butik?
2012-10-07, 01:01
Medlem
yedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Kan man köpa nåt som inte går att beställa, eller vad är den bra grejen med en apple butik?
Det är så att man inte ska behöva beställa...
Lite sjukt egentligen hur allt har strävat mot att man ska kunna köpa saker hemifrån och nu när det är som mest populärt så öppnar Apple ett par butiker och då dras alla dit.
2012-10-07, 10:37
Medlem
Carlozs avatar
Grejen med Apple Store (tror jag) är väll mycket att det är just Apple som äger den. Det är inte någon "Macstore" eller svensk kopia med ett företag som bara säljer Apple prylar utan det här är the real deal.

Och som ovanstående post sa. Prylarna finns i lager och finns i butik och är inte beställningsobjekt.
Ex, vis iPhone 5 som har flera veckors väntetid(t.o.m. på Apples hemsida).
2012-10-07, 15:25
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carloz

Alltså:

Då vet vi det - men det är ju inte så mycket att skvallra om.

*låst*

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in