2012-10-05, 16:53
Medlem
goatiders avatar
Hej flashback!

Nyligen har jag lagt vantarna på 1g mdma och kommer troligtvis att testa det ganska snart.
Problemet är att jag inte riktigt vet hur jag ska dosera upp det, jag har inga planer på att ta allt vid ett tillfälle.

Eftersom jag inte har någon våg som kan visa under 1g så funderar jag på att lägga det i 5st lika stora högar för att få 5st doser på 0.2g. Vad tror ni om detta?
Finns det något bättre sätt att mäta upp det utan våg?
Hur många doser rekommenderar ni att jag delar upp det till?

Mvh.
Citera
2012-10-05, 17:00
Medlem
Du tänker helt rätt. Alternativt dosera i fyra högar om du vill nå högre. Fem låter rimligt om man är ovan.
Citera
2012-10-05, 17:17
Medlem
justmejustmes avatar
Ja det är korrekt. Det enda problemet är om du egentligen har 1g, det beror på vem du köpte av men rätt vanligt att få mindre om du inte känner personen du köper från.

Glömm inte att krossa kristallerna så mycket du kan eftersom kristallerna har olika densiteter
Citera
2012-10-05, 17:21
Medlem
justmejustmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John-Cockblast
Du tänker helt rätt. Alternativt dosera i fyra högar om du vill nå högre. Fem låter rimligt om man är ovan.
Om man är total nybörjare räcker det med 100-120 för en normal person, 150 för större lite vanare personer. (Om det är bra kristaller alltså).

Att ta mer gör att toleransen ökar snabbt utan att ruset blir bättre, intensivare kanske men inte en bättre upplevelse bara för det.
Citera
2012-10-05, 18:13
Medlem
BigFatCones avatar
Kan du inte skaffa en pump (spruta utan nål) och läsa upp det i en känd mängd vatten?
Citera
2012-10-05, 18:23
Medlem
Beror ju lite på hur mkt man väger också ta 2mg per kg.
Så om du väger 80kg så tar du 160mg men kan ju bli svårt om du inte har nån våg kom jag på.
Senast redigerad av Nord_84 2012-10-05 kl. 18:26.
Citera
2012-10-05, 18:42
Medlem
Nattskattas avatar
Jag skulle inte rekomendera mera än 200mg till en nybörjare.någonstans mellan 100-150 låter lagomt,beror lite på hur stor man är också.En liten tjej på 50 kg behöver inte lika mycket som en kraftig man precis som med det mesta annat

Jag rekomenderar att du delar upp det i 7 högar,det behöver inte vara exakt,blir någon dos lite högre/lägre gör det inte så mycket till eller från om de ser jämnstora ut.

Ha det så roligt! återkom gärna och berätta hur upplevelsen var
Citera
2012-10-06, 12:56
Medlem
goatiders avatar
Tack för alla svar och tips/riktlinjer! Det slutade med att jag tog 0.2g då jag ville vara helt säker på att jag skulle få ett kraftigt rus.

Citat:
Ursprungligen postat av Nattskatta
Ha det så roligt! återkom gärna och berätta hur upplevelsen var

Upplevelsen var helt underbar. Ca 30 min efter intaget började det smyga sig på och efter 50 min var det helt otroligt. Log och skrattade åt ingenting, musiken var asnice. Peaken varade väl kanske ca 1½-2 timmar. Efter ca 4 timmar hade det avtagit rejält men var fortfarande skön i kroppen och idag är jag lite småtrött.

Under peaken lyssnade jag mest på musik, tog ett bubbelbad och lekte med hundarna, när jag lekte med hundarna fick jag någon slags känsla av att de förstod hur jag mådde

Jag kommer helt klart att göra om det, men då i sällskap av mina goda vänner.

Nu i efterhand finner jag endast en sak lite negativt och det var att jag var VÄLDIGT rastlös, det i sig kanske inte är negativt men även när jag gjorde massa roliga saker så ville jag göra mer, på något sätt. Svårt att förklara.
Citera
2012-10-06, 13:59
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Många här säger att man ska börja lågt och det finns säkert belägg för det som håller, men jag kan bara tala av egen erfarenhet. Min första kontakt med MDMA var när jag smugglade x-antal mg till Amsterdam. Varpå jag någon dag senare finner mig själv sittandes där, i ett hotellrum i Amsterdam och dricker en redig förstagångsdos på 300mg utblandat med vatten. Till saken hör också att jag en timme innan intaget av MDMA:t hade ätit svamp och rökt ganja. Jag hade alltså gjort en såkallad "hippieflip" med 300mg MDMA i receptet och det mina vännerrr, det var den bästa upplevelsen i mitt liv någonsin (inte enbart på grund av drogerna då, utan även mycket pågrund av att jag knullade två skitsnygga tjejer den kvällen, dock ändå lätt topp 3 om man enbart ska ratea drogernas "high").
Citera
2012-10-06, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Många här säger att man ska börja lågt och det finns säkert belägg för det som håller, men jag kan bara tala av egen erfarenhet. Min första kontakt med MDMA var när jag smugglade x-antal mg till Amsterdam. Varpå jag någon dag senare finner mig själv sittandes där, i ett hotellrum i Amsterdam och dricker en redig förstagångsdos på 300mg utblandat med vatten. Till saken hör också att jag en timme innan intaget av MDMA:t hade ätit svamp och rökt ganja. Jag hade alltså gjort en såkallad "hippieflip" med 300mg MDMA i receptet och det mina vännerrr, det var den bästa upplevelsen i mitt liv någonsin (inte enbart på grund av drogerna då, utan även mycket pågrund av att jag knullade två skitsnygga tjejer den kvällen, dock ändå lätt topp 3 om man enbart ska ratea drogernas "high").

Man ska aldrig börja lågt med mdma eftersom magin försvinner, IMO! Grattis till din perfekta upplevelse.
Citera
2012-10-06, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks

hur fan fick du upp den på mdma? haha bra kväll annars
Citera
2012-10-07, 00:49
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syltkakor
hur fan fick du upp den på mdma? haha bra kväll annars
Har faktiskt aldrig haft några problem med att få den att stå pga av CS. Däremot brukar den krympa ihop som ett litet russin i slakt läge när jag tar CS, men när det väl gäller (som t.ex när man är påväg att bli avsugen av en söt lite thailändska), då kan jag alltid lita på att den står givakt, lika ståtlig och praktfull som i vanliga fall.

Kunde dock inte komma en enda gång under hela kvällen, detta trots två mycket tappra försök med flera timmars mellanrum. Sexet i sig var trots detta det bästa jag någonsin haft, iaf det med den första tjejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in