Citat:
Ursprungligen postat av dumpme
Jag har som sagt nu vart en jävla idiot och bränt 30 000 på en vecka..
Jag kan börja med att nämna att jag bara är 19 år och bor hemma..
Detta är något som jag behöver hjälp med, att sluta spendera som en j*vla idiot..
Jag jobbar som säljare och går enbart efter provision jag får ut 40 000 netto ca varje månad. Jag försöker inte skryta eller något utan jag behöver verkligen hjälp, tips och råd på hur jag kan minimera mitt spenderande.
Vart går pengarna till?
ca 15 tusen har jag spenderat enbart på krogen på 1 vecka (vart ute 8 gånger på 9 dagar)...
Kläder har jag köpt för ca 10 000..
Räkningar 3000 och andra diverse grejer..
Jag vill spara pengar till min egen bil, mitt egna hem men hur F*n ska jag göra det när jag spenderar så fort?
Så Flashback! hjälp mig!
mvh
haha sluta oroa dig... jag brände 35 000 på en kväll för något år sedan när jag missbruka droger en del.. och då köpte jag bara sprit,knark och spela bort resten.DET kan jag kalla ångest när jag vakna upp typ några dagar senare på grund av alla droger.. och du tjäna juh 40 000 i månaden säger du då e det ingen fara för då rullar juh pengarna in den 25 så fattar inte va du bölar om.. lev varje dag som det var den sista för imorgon kan du va död.. kan juh inte gå rundor o va snål fattar inte hur vissa tänker och vill du ha ett eget hem o egen bil ja men vafan köp det på lån då förfan inga problem om du tjänar så mycket.. dagens i landsproblem ahaha och förresten ta bort den fula avataren