2009-12-16, 17:01
Medlem
Jag forsokte faktiskt soka pa det har men jag hittade inga befintliga posts

Nu nar jag sitter och laser gamla tradar blir det jakligt storande nar nagon skriver likt https://www.flashback.org/showthread.php?t=413052
Dar hade det varit ratt smidigt for en sjalv att se att han skapade traden en tisdag..

Ar det inte onskvart att ha en tva eller tre bokstaver som berattar vilken dag det ar skrivet?
Senast redigerad av debe 2009-12-16 kl. 17:04.
Citera
2009-12-16, 17:33
Medlem
Resistances avatar
Det är väl bara att se efter i almanackan/kalender vilken dag tråden skapades eller inlägget skrevs?
Citera
2009-12-16, 17:39
Medlem
tuzzens avatar
Är bara hålla koll på dagens datum & dag och sen räkna bakåt om det ligger inom rimlig tidsaspekt.. eller göra som h*n oavnför mig föreslår... svårare än så är det inte...
Citera
2009-12-16, 17:40
Medlem
Ett Hunds avatar
Har svårt att se behovet av att veta vilken dag en inlägg eller en tråd skrevs. Som Resistance skrev är det bara att kolla i kalendern, det går snabbt och smidigt att använda den som finns på datorn.
Citera
2009-12-16, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
Har svårt att se behovet av att veta vilken dag en inlägg eller en tråd skrevs. Som Resistance skrev är det bara att kolla i kalendern, det går snabbt och smidigt att använda den som finns på datorn.

Manga backar sma om det stod datum i alla inlagg sa hade jag kanske haft tid att torka mig i roven innan jag duschar.
Citera
2009-12-16, 17:48
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av debe
Manga backar sma om det stod datum i alla inlagg sa hade jag kanske haft tid att torka mig i roven innan jag duschar.
Alltså ren slöhet att du inte orkar kolla almenackan?
Citera
2009-12-16, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund

kunde dock vara en fördel om det stod datum för trådstarten i aktuella brott, då det kan vara svårt att ibland se om det är nya brott eller om det är någon som har skrivit något i den, många trådar heter ju ganska så lika.
Citera
2009-12-16, 18:22
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenfighter
kunde dock vara en fördel om det stod datum för trådstarten i aktuella brott, då det kan vara svårt att ibland se om det är nya brott eller om det är någon som har skrivit något i den, många trådar heter ju ganska så lika.
Står datum längst upp till vänster ovanför avataren så kolla där när tråden skapades
Citera
2009-12-16, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tuzzen
Står datum längst upp till vänster ovanför avataren så kolla där när tråden skapades

formulerade mig kanske lite fel, det jag menar är att jag vill se det direkt i listan över trådar.
att det står datum och tid där visste jag redan.
Citera
2009-12-16, 18:38
Medlem
AquaRegias avatar
http://www.svensk.info/kkasdoom.htm

EDIT: Den här var lite smidigare: http://www.teknikbrunnen.se/hur-man-raknar-ut-ett-datums-veckodag/

Dock lite svårare att memorera siffrorna i den metoden.
Senast redigerad av AquaRegia 2009-12-16 kl. 18:57.
Citera
2009-12-17, 00:23
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Jag har varit medlem här i över tre år och faktiskt aldrig tänkt tanken att just den funktionen vore bra att ha. Men, är det något som är enkelt att införa spelar det väl ingen roll om den tillkom. Jag har dock en känsla av att det kan bli liter rörigt om det står exempelvis "2009-12-15, 22:15, torsdag"
Citera
2009-12-17, 00:30
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Trodde tråden handlade om dagens namn i form av namndagar

Men Ont: Tycker inte detta skulle fylla något stort svart hål i FB-sfären. Finns enligt mig betydligt mer "akuta" ärenden att se över förs.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in