2013-01-30, 20:44
Bannlyst
IV 10 av 10ggr enligt mig.. mycket renare oavsett om folk tkr de är äckligt.
Citera
2013-02-02, 17:56
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rantaruntiringi
Förresten, tack så mycket för uttalat uppskattande av mitt tjacksnackande m.m. Du anar inte hur det värmer då vanligaste reaktionen (live iaf) brukar vara en annan, åtminstone ingen annan som öppet uttalat nåt vänligt om det (well boohoo... haha). Så tack! ? [dagens egotripp ba...] ?
Det är alltid ett litet guldkorn i vardagen att se någon rantaruntiringi som sitter och skriver i 120knyck och formulerar sina meningar i samma takt, suveränt..! Tjo.
Citera
2013-09-20, 10:34
Medlem
Livetowins avatar
Hej kära människor efter att jag "ironiskt" nog läst genom hela tråden som utspelar sig på ett par år
så är det enkelt att se vilka som Punda och vilka som dragit en lina tjack då och då och tror dem är charlie sheen.

Först och främst IV är det bästa intagsättet både rusmässigt och kliniskt. Och med det menar jag har man bra verktyg som tex jag som alltid kör med insulinsprutorna som går köpa 100 pack på apoteket, du är noga med att gnugga alkohol efter, kasta ALLTID en använd spruta även om det står att dem går använda två gånger. Jag menar skulle du använda ditt skitpapper två gånger.

Det finns en anledning till att Sjukvården använder sig av en korrekt IV behandling av nästan all medicin men skit i samma detta vet alla som faktiskt har kört droger IV.

Jag har varit ren i snart 3månader efter avgiftningen på Opiater IV främst Dolcontin och vitt heroin, alltså heroin som man inte behöver blanda med askorbinsyra ( kungsvatten som det känns som ) av anledningen att sticker man fel SOM ALLA GÖR skiter i om ni har använt er av IV i en miljon år ibland händer det att man trycker fel och då kommer askorbinsyran svida som satan speciellt om man sitter nykter. okej med det avklarat att tycka rektaltintag av droger är äckligt va fan? det är ju som att låsa dörren till ett hus som redan har brunnit ner.

Och det är där man kan sortera missbrukarna till dem som inte blivit missbrukare ännu utan är kungar för dem lyckas hålla sig till en lina varje lördag! finns dem som lyckas säger inte det och tummen upp för dem för jag är ingår ej där, visst jag tror jag fixar kampen med Smacket och opiater men jag vet att någon drog kommer alltid ligga i mitt system. Tillbaka till ämnen att inta en drog rektal betyder inte att du dyker ner i ditt egna rövhål och simmar runt bland bajs.

Så många gånger jag har varit på fest så har jag ALLTID med mig en pump, av den anledningen att jag har slutat med IV bruk för min familj skull, jag är en mesig människa och även om jag använder alla steriliserade tillbehör i världen för att minska märken så är det inte värt att se min Sambo och min flickvänns besvikna blick.

Kontentan av det här är att rövpanna är en kompromiss av intagsätt, när jag går på fest och vi har en på låt oss säga tjack, och mina kompisar börja lina up så vet jag att om jag ska bli hög på detta får jag doppa hela näsan i påsen och dra in, och sen på uteställena leva med att jag går runt och snora som en gris ( aldrig fått hem en brud när jag snortat ). Stesolid Rektal lösning finns, främst för barn som förgående talare men även för vuxna vaför? varför snortar man inte bara Stesolid då om det är äckligt i rumpan?. Jo för man slipper problem med magen och man får ett snabbare tillslag än vid oralintag ( har ej källa på detta men får väl leta upp den om någon dryg person tycker tvärt om ). och då vid stesolid vill dem ha den kramplösande effekten snabbare. Om Rektalt intag var en myt varför finns det då 100 tals mediciner med rektallösning, inte är det för att folk sy ihop sina munnar inte.

Sen är inget svat och vitt måste skriva det här annars kommer det ett PM om hur dum i huvudet jag är och att jag är bög och borde suga kuk!? jaja det är vanligt men det är inte konstigt när 14åringar (tyvärr) får hänga här med. Finns droger och mediciner som faktiskt inte är har något värde rektalt tex, Kokain och Subutex är dem enda substansterna jag tar nasalt, det är lite pulver förankrat till drogens potens och det har löjligt bra biotillgänglighet i näsan. Men sen missbrukar jag inte kokain och har ingen efarenhet av det, och jag vet att folk antingen börja röka det eller IV det, OFTAST av anledningen.. jag ni som kört Kola 3 dagar i sträck vet hur näsan är

Nej man får aldrig samma kick rektalt som IV så klart inte rakt in i E4an slår allt man får en kick som inte är till duga och nu talar jag angående Heroin, där själv ruschen sätter H på heroin annars kan man lika väl svälja ett gäng Morfin Meda. Amfetamin som dyker upp på varje fest inte är det så att jag drar ner mina byxor på drick bordet böjjer mig ner och knulla mig själv med pumpen ( ursäkta min svenska ) utan jag väntar tills alla mina kompisar dragit sina linor , säger att jag går ut med brickan i köket där häller jag en rejäl dos rakt in i öppningen på pumpen tar 3 sekund ( använder en 5ml steroid pump bara för jag spiller mer än atlanten ) sen lägger jag ner den i fickan, folk fortsätter byta låt och festa sen går jag in och "kissar" vilket inkludera att jag sätter på varm vatten medans jag kissar, spolar inte häller ner strålen rakt ner i pumpen lagom mycket för att det inte ska svämma över när jag trycker ner pump makapären ( rätta mig med det ordet det har jagat mig länge ), Sen skakar jag bara på den så det löser upp sig. löser det inte upp sig är det bajs Amfetamin då Amdetamin utan tillsatta sulfrat är som vatten. jag brukar ha medel temp alltså kroppstempratur. varför ? jo för det har du i arslet med.

1MINUT MAX tar det för mig och körra upp Rövpannan där solen inte skiner, och så brukar jag ligga kvar en extra liten stund och fnittra för mig själv hur det skulle vara om nån bara gick in på toa och där ligger jag och försäkra mig om att inte en droppe rinner ut. sen drar jag ut den CM som faktiskt är i mitt rektum alltså knappt längre in än när du klia dig i arslet tvätta rent den med varmt vatten för att få bort Amfetaminlukten lägger tillbaka pumpen i plastpåsen jag hade den i, rullar i hop den och lägger den i min innefick.

allt detta tog mig 5 min och när jag kommer ut sitter 5 av mina kompisar med fingrarna i näsan och försöker pila i pulvret som inte riktigt fick plats eller som någojn nös ut, se får jag sitta och lyssna på deras snorande i en timme medans jag känner ingenting och jag har aldrig fått någon sveda i arslet heller. Jag dricker en öl ta en halv Xanax och sen minglar. Mina vänner som gjode den mycket mer hygienska intaget i näsan gömmer sig fortfarande och harklar sig på grund av att 80% av vanliga brukare ( alltså inte nedlåtande jag önskar att jag var en vanlig brukare med ) tror att snortning är någon slags styrketävling och drar i sig linan så hårt att nästan alla moln förljer med i stället för att i mjuka LUKTNINGAR lägga pulvret i NASALET där det tas upp. ne utan i halsen ligger hela hans dos. Alltså jag kan sitta här i timmar och skriva fördelar och nackdela med Rövpannor och innan jag får denna frågan IGEN.

flashback 1994 - amen om du nu gillar IV så mycket varför kör du inte det då? - Ja inget slår IV går inte ens diskutera det och hade det varit 5 år sen så hade jag romantiserat IV bruk som alla (ursäkta mina ordval ) snorungar till tonåringar vi har gör. Men även om IV i rätt användning är renare så är det otroligt nästa häftig skillnad på hur tillvänjningen och toleransen ökar, och när jag nu slutar med IV bruk för att ha fina armar till mitt bröllop så är Rektalt det enda intaget som har med de drogerna jag använder Ett starkare rus pågrund av högra biotillgänglighet än nasalt och oralt. får inga biverkningar och det kan vara placebo kalla det var ni vill, det är inte IV kick men visst känner jag värme i kroppen när jag trycker in vätskan som inte känns ett dugg förresten på grund av kroppstempraturen. En liten kick är där ungefär om man ska dra en parallell på en bra jämförelse så är rektalkicken en människas såarl medan iv's spark är från en häst.

Aja känner att jag sitter och blir långrandig kände bra att det var alldeles för mycket hyckleri i tråden ( AV VISSA ) så jag behövde skriva ett litet försvar till min kära rövpanna. Avslutar med ett citat

" Fad vad är det för del på er, du talar i 30 minuter in hur äcklig jag är som tar en rövpanna, när du i bilen för 2 timmar sen kaxigt avslöjade att du verkligen gillar hur din Sambo fingrar dig i rumpan" Anders 1999
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in