Nu spelar jag inte på Jack Vegas särskilt ofta (eller Vegas som det heter numera) men jag var lite nyfiken på att höra om era favoritspel på Jack Vegas.
För egen del gillar jag 'The Big Easy' bäst då jag tycker det är den spelautomat som kommer närmast spelautomaterna på nätet när det gäller bonusfunktioner etc.
Var på krogen för en vecka sen drygt. Satt och drack min pilsner med mina kamrater i lugn och ro i början på kvällen klockan var väl runt 9. Från ingenstans stapplar det in en full kille
med världens största snus läpp.
Han ställer sig vid en av Jack vegas maskinerna. Vi noterade han väldigt noga för vi var även där
för att dryga ut kassan lite med Vegas och lite Black jack. Han sätter in 100 kr i maskinen.
Det tar inte lång tid innan han drar ifrån sig ett glädje jubel, 500 kr. Han tar ut spelkvittot.
(Tror han vann de flesta vinster på dubblingar.)
Han matar in ytligare 100 och forsätter i samma takt, 500 till.
På detta stället finns det 3 stycken olika maskiner. Han gör likadant på varje, vinner ihop 500 och tar ut pengarna. När han dubblade så gjorde han det med hela långsidan av handen.. Så den hamnar på 2 rutor så att säga.
I slutet av kvällen har han lyckats vinna ihop 4000 tusen kronor. Hur i helvete bad han sig åt, eller såg vi bara ett riktigt en gång i livet uppträdande?
Såg även spelen hade lirade, dom valde han för mitt öga ut helt slumpmässigt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!