[quote=Observerad|49645877 I sådana fall är det inte direkt mycket supande måste jag erkänna. Jag menar, andra personer i och kring riksdagen pissar ju ner sig på biografer och skiter på riksdagsstugans golv.

[/QUOTE].
Eller riksdagsmän som i fyllan spottar på polisen och hittar på ett par invandrare som stulit en ryggsäck...
Jag undrar när Kenta säljer filmen till högstbjudande kvällstidning. Eller hade han inte mobilen med sig...