Citat:
Ursprungligen postat av
P.Carrera
Innan vi spekulerar allt för mycket; SÄPO är poliser. En livvakt anställd av SÄPO (Säkerhetspolisen) är polis. En SÄPO-polis står alltså inte på något sätt över en polis anställd vid en lokal polismyndighet utan är, bortsett från tjänstegrad, likställda med varandra.
Jag var att SÄPO är Poliser har släktingar som är Poliser.
Dock så är det mångas dröm bland Polisen att bli SÄPO och därmed fjäskar de gärna för dessa så man ligger bra till så att säga.
Inget konstigt med det precis som många inom försvaret som ville komma med till Affe fjäskade för de som valde ut soldater att åka till affe.
hur som helst vet någon vilka AIK supportrar det var ? har träffat många AIK och de är i rätt stor mån SD röstare.