2014-07-20, 14:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist_
Moderator på ett yttrandefrihetsforum och du lägger skuldfrågan på Kent Ekeroth när det finns KROGGÄSTER som sitter och ger order till andra gäster? Skärp till dig nu.

Löjligt samhälle vi lever i när folk tillåter att en elit i media sitter och bestämmer vilka som är offer och gärningsmän beroende på vart de har sina sympatier. Förra veckan fick SD skit för att en av deras riksdagsledamoter sa att kvinnor kan säga ifrån och lämna sina män. Nu ska Ekeroth inte ens få gå på restaurang då det tydligen är hans fel om det finns andra gäster som stör sig på hans närvaro.

Problemet är att ingen längre litar på Kenta efter järnrörsfilmen. Kenta och CO ljög något kopiöst den gången och dessutom släppte hårt redigerad film. Svårt att tro sig få något förtroende efter en sån händelse.
Citera
2014-07-20, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Om man nu är en sådan problemmagnet, varför i helvete envisas man med att gå på krogen då?
Hade jag varit en omskriven politiker som hamnat på löpsedlarna med jämna mellanrum, så hade jag ganska snabbt övervägt att ge fan i krogbesök.

Även om det inte skulle vara "mitt" fel om bråk startades. Nedsatt konsekvenstänkande och en dragning åt onödiga situationer lider han av. Klantröv.

Ååå det var ju eTT enastående resonemang... Är det såvida ska får bort fientlighet och hat...håll er inne...
Ska vi säga så till den nyanlända invandraren, gå inte ut det kan finnas rasister ute..
Citera
2014-07-20, 15:01
Medlem
Är de någon som ska hålla sig hemma så är de huliganerna. Hur kan man skriva att Ekeroth ska hålla sig borta
Citera
2014-07-20, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist_
Det här stör jag mig också på. Måste ju vara ordentligt trash som inte bara söker bråk för de ser en kändis, utan också har så dålig koll att de inte förstår eller kan läsa av att Ekeroth har SÄPO-vakter med sig.

Alla i SD rikdsagsgrupp har livvaktsskydd av SÄPO. Anledningen till det är att de mordhotas dagligen av olika grupper såsom invandrare,vänsterextremister och feminister.

Går alltid minst 2 oftast 4 SÄPO med träskiga kostymer och öronsnäckor runt dessa herrar och har gjort det i 3 år nu sen de kom in i riksdagen. Att ge sig på ett objekt som skyddas av polis med arbetsuppgift att stävja och förhindra brott är förmodligen det absolut dummaste brottet man kan göra.
Citera
2014-07-20, 15:02
Moderator
Siegfrids avatar
Vad var det för gruppering? Lokala HBK-fans eller tillresta från någon tyngre firma/fraktion? Är Showan från MFF på gång igen?
Citera
2014-07-20, 15:03
Medlem
Det var ju han som blev ofredad från början , därefter blev han försvarad av sina vakter . Dessa vakter behövs när det finns så många tokdårar i samhället . Han har själv gjort ett uttalande om detta . ( – Jag blev ofredad av en grupp personer i Halmstad och säkerhetspolisen/polis ingrep mot dem. I övrigt får ni fråga Säpo om säkerhetsfrågor, skriver han i ett mejl.)
Citera
2014-07-20, 15:04
Medlem
tzjs avatar
Det var värst vad ni tolkar mina inlägg kreativt.

Kent Ekeroth har all jävla rätt i världen att tillsammans med eller utan vänner gå på krogen. Punkt slut.

Det jag menar är att han bör ta sig en funderare på om det är så jävla lämpligt att FORTSÄTTA GÖRA DET när det hela tiden skapas rubriker. Och jag vill poängtera att beteendet är precis lika korkat om det så skulle vara en vänsterpartist eller person av annan politisk tillhörighet vi pratade om.
Citera
2014-07-20, 15:07
Medlem
dwgs avatar
Varför skulle rikspuckon gå fram för? Får inte Kent dricka öl? Får inte Kent roa sig som vanligt folk?
Helt rätt av Säpo det är deras jobb att beskydda sen om vittnena överdriver mm

Lien fjäder blev stor nyhet
Citera
2014-07-20, 15:07
Medlem
khys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvennen
Så den lilla fula horungen har skydd av säpo! Fan vad dom kostar oss pengar!

Han gillar göra liv av sig, både inom politiken och utanför. Och han ska vara någon minister ifall dom skulle vinna, vart är världen på väg?
Men nu är det ju inte hans fel att det kostar oss pengar för SÄPO-vakterna. hade sådana som du, bara slutat leka häftig när du ser någon som inte tycker som du gör så hade inte han behövt sina vakter.
Alltså är det ditt egna fel att du får betala för vakterna.
Citera
2014-07-20, 15:09
Medlem
Storalfs avatar
Citat:

Kent Ekeroth har all jävla rätt i världen att tillsammans med eller utan vänner gå på krogen. Punkt slut.

Det jag menar är att han bör ta sig en funderare på om det är så jävla lämpligt att FORTSÄTTA GÖRA DET när det hela tiden skapas rubriker. Och jag vill poängtera att beteendet är precis lika korkat om det så skulle vara en vänsterpartist eller person av annan politisk tillhörighet vi pratade om.

Du verkar förutsätta att skapade rubriker skulle vara ett problem för sd och bygger hela ditt resonemang på det. Det kan förvisso inte vara särskilt kul att gå på krogen och bli attackerad hela tiden, men rubrikerna borde inte skrämma iväg Ekeroth, inget talar för att "skandaler" av den här karaktären skadar sd.
Citera
2014-07-20, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Windchester
Problemet är att ingen längre litar på Kenta efter järnrörsfilmen. Kenta och CO ljög något kopiöst den gången och dessutom släppte hårt redigerad film. Svårt att tro sig få något förtroende efter en sån händelse.

Då kan jag kanskle komma med en liten enkel hjälp här.

NEWSFLASH!!!!
Det är bara hos dig och dina gelikar han inte har (och aldrig har haft) något förtroende.
Medelssvensson vet fan knappt om att han var med i någon järnrörsfilm.
Citera
2014-07-20, 15:10
Medlem
Oformads avatar
Citat:

Eller så kanske man lever efter principer och inte viker ner sig för trakasserier?

Tycker snarare att det är hedervärt att inte vika ner sig för hatets krafter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in