Citat:
Ursprungligen postat av
tzj
Om man nu är en sådan problemmagnet, varför i helvete envisas man med att gå på krogen då?
Hade jag varit en omskriven politiker som hamnat på löpsedlarna med jämna mellanrum, så hade jag ganska snabbt övervägt att ge fan i krogbesök.
Även om det inte skulle vara "mitt" fel om bråk startades. Nedsatt konsekvenstänkande och en dragning åt onödiga situationer lider han av. Klantröv.
Alltså Ekeroth var ju den som själv läckte "järnrörs-filmen". Han anser all publicitet vara god publicitet.
Dessutom har han ju SÄPO-vakter som skyddar honom, kan vara ganska kul egentligen med tanke på hur många idioter som antagligen direkt skall bråka.
Jag gillar inte heller Ekeroth men inte heller de jag vet skall komma fram och slänga käft och vara aggresiva.
Hur smart är det förresten att gå fram och käfta med en kille som har SÄPO-skydd?
De finns ju där för att man bedömmer det finns en verklig risk att någon försöker skada/döda honom.
Hoppa på en kille med livvakter så räkna med att livvakterna hoppar på dig även för en skitsak. De vet inte dina avsikter, om du har en kniv dold i handen etc. men deras jobb är att förutse detta och under alla omständigheter beskydda sitt mål.