Resultat: Kan du tänka dig att donera pengar till serverinköp?
Ja, max 100 kr
31,92%
68 röster
Ja, max 200 kr
15,02%
32 röster
Ja, annan summa
20,66%
44 röster
Nej
32,39%
69 röster
  • 1
  • 2
2005-04-03, 14:17
Medlem
GlittrigaGullans avatar
I den här tråden http://forum.flashback.info/scandina...07#post2064407 meddelar admin att segheten beror på att nuvarande serverkapacitet är för låg och att det kommer att dröja innan nya servrar kan införskaffas, detta beroende på att det helt enkelt saknas pengar.

Jag undrar hur många som skulle kunna tänka sig donera en summa för att påskynda serverbytet så att uppdateringshastigheten kan bli normal igen.

Förutsättningarna, enligt mig, skulle vara att donationen är helt frivillig. Inga förmåner såsom VIP-status, extra finesser, omnämnande i någon tråd, banningsfrikort, tjusiga titlar. Ingenting alls som "kompensation" eller tack, ja förutom då att forumet kommer att kunna fungera på ett tillfredsställande sätt.

I klartext - INGA SOM HELST FÖRMÅNER. Bara ett helt frivilligt givande, ett engångsbelopp.

Är ni på?

Jag är det definitivt!

Moderatormedelande:

Denna tråd är enbart en intresseanmälningstråd och diskussioner för/mot tas lämpligen i annan tråd, inlägg som inte följer detta kommer att bli raderade.
//Moderator
Citera
2005-04-03, 14:18
Medlem
LadyTieras avatar
ja
Citera
2005-04-03, 14:19
Medlem
Ursas avatar
Jag pluggar och har inte apmycket pengar, men en hundralapp kan jag lägga.
Citera
2005-04-03, 14:23
Medlem
Wittgensteins avatar
Om det är anonymt så är jag på.

Iofs så är jag pank, men jag kan hora några vändor på gatan. Det är lugnt.
Citera
2005-04-03, 14:27
Medlem
skaldjurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan
I den här tråden http://forum.flashback.info/scandina...07#post2064407 meddelar admin att segheten beror på att nuvarande serverkapacitet är för låg och att det kommer att dröja innan nya servrar kan införskaffas, detta beroende på att det helt enkelt saknas pengar.

Jag undrar hur många som skulle kunna tänka sig donera en summa för att påskynda serverbytet så att uppdateringshastigheten kan bli normal igen.

Förutsättningarna, enligt mig, skulle vara att donationen är helt frivillig. Inga förmåner såsom VIP-status, extra finesser, omnämnande i någon tråd, banningsfrikort, tjusiga titlar. Ingenting alls som "kompensation" eller tack, ja förutom då att forumet kommer att kunna fungera på ett tillfredsställande sätt.

I klartext - INGA SOM HELST FÖRMÅNER. Bara ett helt frivilligt givande, ett engångsbelopp.

Är ni på?

Jag är det definitivt!

Absolut. Så länge det finns någon bra lösning på hur donationerna ska ske.
Citera
2005-04-03, 14:30
Bannlyst
Självklart skall det skicka ett bidrag. FB har gett mig mycket och jag kan gärna ge tillbaka lite av det
Så kom igen nu snåljåpar och kasta in en slant. Ni poliser och reportrar som häckar här kan ju ge lite extra... hur ska ni annars få nyhetsuppslag och lära er hur samhället fungerar?
Citera
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Jag är på! FB har säkert ett konto som man annonymt kan sätta in pengar på, det är säkert det minsta problemet!
Citera
Medlem
Svitjods avatar
ja några slantar kan jag säkert få ut ur spargrisen.
Citera
2005-04-03, 14:37
Medlem
puckots avatar
Min ekonomi är inte den bästa just nu, men visst, några kronor kan jag säkert punga upp. Bidrar gärna.
Citera
2005-04-03, 14:46
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Snälla, försök att inte driva den här tråden off-topic med utvikningar.

Alternativa finansieringssätt kanske passar bättre i den här tråden
http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=197479
Citera
2005-04-03, 14:50
Medlem
colds avatar
jag är med.-
Citera
2005-04-03, 14:55
Medlem
Carradines avatar
Ja, definitivt, jag har ju inget annat liv så jag doneran gladeligen pengar!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in