Resultat: Kan du tnka dig att donera pengar till serverinkp?
Ja, max 100 kr
31,92%
68 röster
Ja, max 200 kr
15,02%
32 röster
Ja, annan summa
20,66%
44 röster
Nej
32,39%
69 röster
  • 1
  • 2
2005-04-03, 14:17
Medlem
GlittrigaGullans avatar
I den hr trden http://forum.flashback.info/scandina...07#post2064407 meddelar admin att segheten beror p att nuvarande serverkapacitet r fr lg och att det kommer att drja innan nya servrar kan infrskaffas, detta beroende p att det helt enkelt saknas pengar.

Jag undrar hur mnga som skulle kunna tnka sig donera en summa fr att pskynda serverbytet s att uppdateringshastigheten kan bli normal igen.

Frutsttningarna, enligt mig, skulle vara att donationen r helt frivillig. Inga frmner ssom VIP-status, extra finesser, omnmnande i ngon trd, banningsfrikort, tjusiga titlar. Ingenting alls som "kompensation" eller tack, ja frutom d att forumet kommer att kunna fungera p ett tillfredsstllande stt.

I klartext - INGA SOM HELST FRMNER. Bara ett helt frivilligt givande, ett engngsbelopp.

r ni p?

Jag r det definitivt!

Moderatormedelande:

Denna trd r enbart en intresseanmlningstrd och diskussioner fr/mot tas lmpligen i annan trd, inlgg som inte fljer detta kommer att bli raderade.
//Moderator
Citera
2005-04-03, 14:18
Medlem
LadyTieras avatar
ja
Citera
2005-04-03, 14:19
Medlem
Ursas avatar
Jag pluggar och har inte apmycket pengar, men en hundralapp kan jag lgga.
Citera
2005-04-03, 14:23
Medlem
Wittgensteins avatar
Om det r anonymt s r jag p.

Iofs s r jag pank, men jag kan hora ngra vndor p gatan. Det r lugnt.
Citera
2005-04-03, 14:27
Medlem
skaldjurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan
I den hr trden http://forum.flashback.info/scandina...07#post2064407 meddelar admin att segheten beror p att nuvarande serverkapacitet r fr lg och att det kommer att drja innan nya servrar kan infrskaffas, detta beroende p att det helt enkelt saknas pengar.

Jag undrar hur mnga som skulle kunna tnka sig donera en summa fr att pskynda serverbytet s att uppdateringshastigheten kan bli normal igen.

Frutsttningarna, enligt mig, skulle vara att donationen r helt frivillig. Inga frmner ssom VIP-status, extra finesser, omnmnande i ngon trd, banningsfrikort, tjusiga titlar. Ingenting alls som "kompensation" eller tack, ja frutom d att forumet kommer att kunna fungera p ett tillfredsstllande stt.

I klartext - INGA SOM HELST FRMNER. Bara ett helt frivilligt givande, ett engngsbelopp.

r ni p?

Jag r det definitivt!

Absolut. S lnge det finns ngon bra lsning p hur donationerna ska ske.
Citera
2005-04-03, 14:30
Bannlyst
Sjlvklart skall det skicka ett bidrag. FB har gett mig mycket och jag kan grna ge tillbaka lite av det
S kom igen nu snljpar och kasta in en slant. Ni poliser och reportrar som hckar hr kan ju ge lite extra... hur ska ni annars f nyhetsuppslag och lra er hur samhllet fungerar?
Citera
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Jag r p! FB har skert ett konto som man annonymt kan stta in pengar p, det r skert det minsta problemet!
Citera
Medlem
Svitjods avatar
ja ngra slantar kan jag skert f ut ur spargrisen.
Citera
2005-04-03, 14:37
Medlem
puckots avatar
Min ekonomi r inte den bsta just nu, men visst, ngra kronor kan jag skert punga upp. Bidrar grna.
Citera
2005-04-03, 14:46
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Snlla, frsk att inte driva den hr trden off-topic med utvikningar.

Alternativa finansieringsstt kanske passar bttre i den hr trden
http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=197479
Citera
2005-04-03, 14:50
Medlem
colds avatar
jag r med.-
Citera
2005-04-03, 14:55
Medlem
Carradines avatar
Ja, definitivt, jag har ju inget annat liv s jag doneran gladeligen pengar!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in