Citat:
Ursprungligen postat av GIILAB
För att det är att kasta pengar i sjön att försöka bygga upp något i ett land som är så korumperat
och som inte har någon fungerande struktur
Okej, miljoner med människor svälter i Afrika. Vi skiter i att hjälpa dom eftersom det från början är dömt att misslyckas eller hur? Då kommer alla de här miljonerna att dö, gå under genom anarki, våld, krig och desperation. Istället för att ha investerat (slösat) miljarder så har vi nu sparat allt.
Låt naturen ha sin gång och bygg upp därefter. Dinosaurierna gick på vår jord för 65 miljoner år sedan, dessa blev förmodligen utrotade av en gigantisk jättemeteorit, naturen återhämtade sig och därefter kom vi människor till. Låt naturen ha sin gång.
Angående vilka grupper som är emot invandringen. Det är folk som vill spara in på svenska statskassan, folk som tänker ekonomiskt. Sverige är inte världens rikaste land, varför ska då just vi betala mest bistånd i hela världen då?
Japan är ett av världens rikaste länder, dessa betalar knappt 0.1 % av sin BNP i bistånd.

Det är inte "rasister" eller kritiker som är snåla, det är våra nuvarande politiker som är för generösa och slösar med våra pengar. Kan vi inte ta hand om våra pensionärer ordentligt, så kan vi ju inte börja ta hand om andra eller?
Rika människor i Bromma har ingenting emot invandringen förrän de själva blivit berikade av den mångkultur som nu år 2012 blivit en del av många svenskars vardag. Jag tycker det är äckligt att besöka storstaden och se alla somaliska apor och muslimska araber ströva runt där, föra oväsen och vandalisera m.m. Jag mår inte bra av att se det helt enkelt, jag känner mig inte trygg. I Sverige så ska svenskarna toppa kriminaliteten, inte invandrarna. När jag ser en ändring på statistiken, så kan jag ändra uppfattning om invandrarna.
http://affes.wordpress.com/category/kriminalstatistik-sverige/
Det ger oss inte ett skit att importera arbetslöshet från Somalia. Analfabeter duger inte väl som arbetskraft i ett Sverige där du behöver kunna läsa för att överleva.
Citat:
Ursprungligen postat av malevich
Mest outbildade bondölpar TS. Tyvärr blir det fler och fler sådana i landet

Menar du att 1 miljon av Sveriges befolkning är outbildade bondölpar bara för att dessa råkar vara kritiker till invandringen? Det kanske råkar vara den 1 miljon invandrare som lever i Sverige, som råkar vara kritiker av sig själva.
SD + Fp's röster är ca 1 miljon människor, dessa partier är invandringskritiska.
Så länge som det finns invandring, finns det folkmord. Judarna hade aldrig blivit förföljda i hela Europa om det inte vistades i Européernas länder. Indianerna hade aldrig blivit utrotade om inte Européerna tagit över deras kontinenter. Hutuer hade aldrig dödat tutsier om inte tutsierna invandrat till hutuernas land(Rwanda).
Kristna hade aldrig blivit förföljda av judar om de inte vistades i judarnas land. Kristna hade aldrig blivit förföljda om de inte vistades i muslimska länder(ex. Egypten, Iran, Irak, Afghanistan, Pakistan).
Behöver jag fortsätta? Den som förespråkar invandring, förespråkar folkmord. Du är en idiotisk och ondskefull människa som är en våldsdyrkare. Gör oss alla en tjänst och skjut dig själv.