2013-11-11, 18:46
Medlem
arneankanns avatar
Någon mer som upplever att det i minut 45 och 90 blir betydligt fler mål än under resten av matchen? Tror på riktigt att majoriteten av målen blir i 45 eller 90. Sinnessjukt mycket övertidsminuter + försvararna blir dumma i huvudet i dessa minuter.
Citera
2013-11-11, 19:09
Medlem
Acedogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arneankann
Någon mer som upplever att det i minut 45 och 90 blir betydligt fler mål än under resten av matchen? Tror på riktigt att majoriteten av målen blir i 45 eller 90. Sinnessjukt mycket övertidsminuter + försvararna blir dumma i huvudet i dessa minuter.

Rent teoretiskt, och även praktiskt, bör det bli fler mål i minut 45 och 90 eftersom de minutrarna är mycket längre än övriga minutrar. Är det 5 minuters tillägg i en halvlek så står det ju minut 45 i fem minuter istället för i en minut. Fem gånger större risk/chans att det blir mål i minut 45 än i övriga minutrar m.a.o.
Citera
2013-11-11, 19:12
Medlem
Acedogs avatar
Jag sålde mitt Fifa idag, efter två veckors spelande. Allt spel går längs kanterna eftersom det är så grötigt i mitten. Allt handlar om att ha snabba yttrar och en snabb forward som dessutom är bra på huvudet. Snabbast spelare på plan vinner. Så sjukt tråkigt! Jag brukar älska varje nytt Fifa och har alltid tyckt att nya versioner är snäppet bättre än den tidigare. Enda anledningen till att jag äger en PS3:a är för att det finns FIFA. Nu är det slut på den tiden och boxen får stå och samla damm i ett år.
Citera
2013-11-11, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Acedog
Jag sålde mitt Fifa idag, efter två veckors spelande. Allt spel går längs kanterna eftersom det är så grötigt i mitten. Allt handlar om att ha snabba yttrar och en snabb forward som dessutom är bra på huvudet. Snabbast spelare på plan vinner. Så sjukt tråkigt! Jag brukar älska varje nytt Fifa och har alltid tyckt att nya versioner är snäppet bättre än den tidigare. Enda anledningen till att jag äger en PS3:a är för att det finns FIFA. Nu är det slut på den tiden och boxen får stå och samla damm i ett år.

hur mycket fick du för den?
Citera
2013-11-11, 19:21
Medlem
Acedogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvennen
hur mycket fick du för den?

Jag fick 260 spänn på Game. Man fick typ 180 eller nåt liknande om man inte var medlem, men den sitsen vet jag inte vem som hamnar i för man kan ju bli medlem på plats om man vill i samband med försäljningen.
Citera
2013-11-11, 23:19
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acedog

Snabbhet? Haha, alla på Fifa 14 är skitsega, går inte ens att springa förbi Lustig med Cristiano Ronaldo, overkligt som tusan!
Citera
2013-11-12, 01:01
Medlem
Förbannade skitspel. Är Aston Villa, careermode. Ligger i mitten. Spöa nyss nått mittenlag sen Liverpool och sen Arsenal komfortabelt. Sen gick det helt plötsligt åt helvete. Fick stryk av WBA med 4-0, Everton med 3-0, Cardiff med 2-0 och sen Everton igen med 4-0!! Tröttsamt...mina spelare börjar passa obegripligt fel helt plötsligt. En pass på två meter blir för svår och datorn bryter och.gör mål såklart. Hur fan kan man gå från att spöa nyss nämnda lag till att.få råpisk fyra.matcher i rad mot skitlag??? Går helt plötsligt inte att göra.mål. Mina idioter till medspelare löper offside hela tiden, passar fel och skiter helt sonika i att möta bolljäveln fast jag trycker. Dom fryser fast så datorn tar bollen och gör mål.

Tröttsamma usla.skitspel. Hur fan kan det vända sådär bara? Inte ett enda jävla mål!

Sen vill jag rekommendera Cardiff till alla som spelar. Världens bästa lag. Spelets bästa lag utan tvekan. Välj dom så vinner ni garanterat ligan direkt. Målvakt behövs knappast köpas då Marshall är spelets absolut bästa målvakt. Märkligt att han inte är mer omskriven IRL?
Citera
2013-11-12, 01:04
Medlem
Roger81s avatar
Hur i helvete byter man inkastare?
Citera
2013-11-12, 05:54
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Du är ju uppenbarligen inte särskilt bra om du måste snyfta varenda dag om att spelet är "riggat".
Fast det funkar inte så. Det är fullständigt uppenbart även för en duktig spelare att det är riggat/scriptat, eller vad man ju vill kalla det. Jag vann PL med Arsenal i Career mode t ex, på World Class, så jag är inte dålig, men jag märker ju hur tydligt som helst att det är riggat ändå.

Däremot kan jag tänka mig att många som är dåliga använder det som svepskäl, precis som du säger, men det betyder ju inte att det inte är riggat. Hade det inte varit riggat så hade ju jag inte reagerat på det, eller hur?

Det tråkiga med såna som er är att ni vägrar ens tänka tanken att det skulle kunna stämma, vilket är väldigt trist. För att inte tala om att det är extremt märkligt att ni inte märker av det när ni spelar.
Citera
2013-11-12, 06:01
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arneankann
Att FIFA stundtals är riggat är väl allmänt känt? Extremt mycket vanligare mot datorn dock.
Det är i princip allmänt känt, ja. Men det förnekas av vissa, och förnekas bestämt av EA. Officiellt från EAs håll så existerar inget sådant.
Citera
2013-11-12, 12:27
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boba fett
Det är i princip allmänt känt, ja. Men det förnekas av vissa, och förnekas bestämt av EA. Officiellt från EAs håll så existerar inget sådant.

Alla matcher är riggade. Minns hur jag vann nästan alla matcher tills jag hade chans o avgöra ligan då datorn helt plötsligt fick alla bollar med sig, vann varenda duell, fick domaren på sin sida och så var det omöjligt för mig o göra mål
Citera
2013-11-12, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Alla matcher är riggade. Minns hur jag vann nästan alla matcher tills jag hade chans o avgöra ligan då datorn helt plötsligt fick alla bollar med sig, vann varenda duell, fick domaren på sin sida och så var det omöjligt för mig o göra mål
vad tjänar EA på att rigga dina offlinematcher...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in