Citat:
Ursprungligen postat av
J-Ce
Är du trött på att ständigt förlora orättvist i säsonger? Vill du vara det spelförande laget? Vill du ha en säker defensiv? Då ska ni följa mina steg som kommer att leda till att du kommer att vinna massvis med matcher.
Själv har jag valt att lira med Sverige på säsonger då jag haft mycket erfarenhet av Sveriges fotbollslandslag på en mot en orankad. Fördelen är att du alltid möter skitlag som Hannover, Sevilla, Swansea, Olympiakos. Dessa typer av lag och fyrstjärniga lag överlag är att det är så enkelt att utmanövrera dessa lag på mitten och komma runt på kanterna samt vinna alla andrabollar. Förutsatt att du lirar med Sverige förstås.
Haft det ganska tufft på säsonger när jag kört med klubblag men med Sverige kan jag fan inte förlora. Zlatan krossar verkligen allt och alla när han är den enda världsstjärnan på plan mot medelmåttiga motståndare i ett fyrstjärnigt lag. Zlatan hjälper även hela Sverige att kunna hålla boll och väggspela på kanterna. Samt så nickar han alltid in inlägg.
Receptet ligger det mesta i hur startelvan är utformad. Självklart ska du lira en 4-4-1-1 formation med Zlatan som släpande och Elmander på topp. Isaksson målvakt, Granqvist och Per nilsson mittbackar, Lustig höger, Martin Olsson vänster, Kaca vänster, Elm och Källström innermitt samt Sebastian larsson som högermitt. Du kommer att totalt erövra hela matchen i 90 minuter. Ge det ett försök och du kommer att se att det kommer att gå som en dans. Man kan nästan tro att Press-spelet är automatisk då man vinner varenda boll.
Håller med dig, samtidigt när man inte av "någon" anledning inte får in bollen med Zlatan så trycker Elmander in ett par kassar ist.
Däremot på högerkanten spelar jag Durmaz eller Zengin för mer fart.