• 1
  • 2
2012-09-29, 23:04
Medlem
Vad tycker egentligen ni killar om tjejer som mig, som har en besatthet i att klämma finnar på killar?
Jag frågar ju alltid innan, och rör inte ansiktet utan håller mig till ryggen, men ibland måste man tjata sig till det. Jag förstår inte själv grejen, men jag är verkligen besatt av det. Det är en sådan äckel-skön känsla.

För att gottgöra brukar jag ge massage före, eller så är jag lite slug under tiden jag masserar och kollar in ryggen för att sedan fråga lite sött om jag inte får ta den där pormasken jag kollat in. Brukar ofta fråga om jag är jobbig, om jag ska sluta och säger att det är okej om inte killen vill (om jag gillar honom, annars bryr jag mig inte), men om killen tycker om en brukar de ju låta en hållas lite. Problemet är att jag inte tänker sluta en bit in i ett förhållande. I sådana fall vill jag veta vad som gäller från början.

Är vi jobbiga, irriterande? Hatar ni det? Finns det killar som inte har något emot det eller till och med gillar det?
Citera
2012-09-29, 23:06
Medlem
steveharrisffss avatar
Usch. Så äckligt, hur kan man ens vilja det?
Citera
2012-09-29, 23:07
Medlem
JasonVs avatar
Bara att acceptera detta " konstiga" kvinnobeteende.
För det är väl könsbundet?
Citera
2012-09-29, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JasonV
Bara att acceptera detta " konstiga" kvinnobeteende.
För det är väl könsbundet?

Hade en pojkvän som ville klämma tillbaka, vet inte om han gillade det eller ville jävlas tillbaka. Jag står dock ut med det så om det var det sistnämnda gjorde han inga framsteg.

Förvisso var han ganska feminin.
Citera
2012-09-29, 23:08
Medlem
spermaoffrets avatar
Tycker själv det är skönt, ha ha. Är väl för övrigt nåt ap-omtänksamhets drag. Lite som apor som sitter och pillar löss på varandra?
Citera
2012-09-29, 23:09
Medlem
StigAllans avatar
Bland det bästa med brudar är just att man kan bli av med pormaskar och finnar på ryggen.

Borde vara obligatoriskt för alla tjejer att gilla detta!
Citera
2012-09-29, 23:12
Medlem
stopbitchings avatar
Det är väl skitbra eftersom man inte kan se eller kommer åt själv på ryggen lika bra.
Citera
2012-09-29, 23:17
Medlem
SnartHunks avatar
Vafan?! Jag som trodde min tjej var dum i huvudet och konstig, men tydligen är hon inte ensam..
Citera
2012-09-29, 23:17
Medlem
Arbetarbroders avatar
haha vilket underbart inlägg!
Just att du slutar om killen vill fall du gillar honom, annars bryr du dig inte!
Sweet!

Ptja.. jag har nog bara haft två finnar vad jag minns, men jag har klämt finnar på ex-flickvänner just för jag är bra på det, och jag kan fatta känslan lite även om du maxar den så de blir kul!

Men i ett förhållande och du får trubbel med att klämma finnar får du använda din pussy-power sin sista grej.
-Svälja? Vi kan diskutera saken när jag klämt den där finnen du har på ryggen!

Men överlag tror jag inte de finns så många som hatar det så extremt att de skulle neka det i ett förhållande, du får förmedla hur viktigt det är för dig, och det kan du ju, denna Flashback-tråden är ju beviset!
Citera
2012-09-29, 23:18
Medlem
Man-At-Armss avatar
Mysigt tills tjejen blir för exalterad och försöker klämma små pormaskar.
Citera
2012-09-29, 23:19
Medlem
Låter jävligt äckligt, om jag ska vara ärlig. Men alla har någon fetisch.
Citera
2012-09-29, 23:22
Medlem
Trots att det är äckligt älskar jag att klämma finnar och pormaskar på killar. Ser jag en när vi ligger i sängen eller soffan så måste jag klämma den omgående, det kliar i fingrarna.

Citat:
Det är en sådan äckel-skön känsla.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här