http://www.cyclingnews.com/news/pellizotti-and-nibali-deny-working-with-ferrari
Strax innan Pelle åkte dit, nu var det ju trots allt ett antal år sedan, så man kan ju hoppas att Nibali bättrat sig, alternativ rykterna var fel.
Tror inte det förekom systematisk dopning inom Astana under Bruyneels ledning. Tveksamt om det skett i något stall så sent som 2009.
På den där listan så listade hur troligt det var att folk var dopade så låg Horner på 0, dvs lägsta kategorin.
Tiderna uppför Pena Cabarga går inte att jämföra, när Froome vann gick det ganska långsamt i den lite lättare delen typ första 4,5km. Innan han och Cobo gjorde varsin helt galen forcering. Rodriguez kommer jag inte ihåg, men det var säkert liknande.
Och det är ett svagt startfält jämfört med alla Tourer de senaste 10 åren och de flesta Giron. Varken Nibali, Rodriguez eller Valverde är på topp, och det är inte väntat heller. Jag sa ju redan innan att jag trodde på skräll. Nu har det visat sig att alla poteniella utmanare utom Roche och Horner och kanske en sån som König inte heller är i bästa form.
Hursom haver, Horner kan vara dopad han också. Men i sådana fall är nog de andra det också.