2010-07-13, 10:36
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Sändningen startade 1000. Armstrong körde ikull rejält 1013. Försöker komma ikapp klungan innan bergen.

helt riktigt att den startade 10:00 - om man vill se ett sammandrag av söndagens etapp...
Citera
2010-07-13, 10:36
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Sändningen startade 1000. Armstrong körde ikull rejält 1013. Försöker komma ikapp klungan innan bergen.
Du ser nog en repris eller? 11.35 startar etappen idag.
Citera
2010-07-13, 10:40
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Du ser nog en repris eller? 11.35 startar etappen idag.

Så var det nog nu kände jag igen Euskatellangningen....Åskväder och värme....
Citera
2010-07-13, 12:05
Medlem
abborrmasters avatar
Det som verkar lite tråkigt är ju att Lotto-chifen sa att utförskörningen från madelene e oteknisk =/
Citera
2010-07-13, 12:52
Moderator
Gromguttens avatar
Läser på TdFs livebevakning att orsaken till att inte Hushovd är med längre i ledargruppen är ett fall. Väldigt dålig balans i årets upplaga...
Citera
2010-07-13, 13:25
Medlem
spleendids avatar
Precis som i fjor och alla tidigare år är det näst intill omöjligt att få reda på sms-numret till Vacchi och Adamson om man vill ställa en fråga. Hajar inte hur folk lyckas få reda på numret, för jag tycker banne mig aldrig att de visar det i rutan. Det enda som kommer är den där tävlingen "CMP" ibland. Men hur ska man skriva för att ställa en fråga?!?

På hemsidan står det givetvis ingenting heller.
Citera
2010-07-13, 13:32
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Precis som i fjor och alla tidigare år är det näst intill omöjligt att få reda på sms-numret till Vacchi och Adamson om man vill ställa en fråga. Hajar inte hur folk lyckas få reda på numret, för jag tycker banne mig aldrig att de visar det i rutan. Det enda som kommer är den där tävlingen "CMP" ibland. Men hur ska man skriva för att ställa en fråga?!?

På hemsidan står det givetvis ingenting heller.

Det tog två sekunder att hitta det: http://tv.eurosport.se/eurosport/smsa-kommentatorerna_sto1567343/storynews.shtml
Citera
2010-07-13, 13:35
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Det tog två sekunder att hitta det: http://tv.eurosport.se/eurosport/smsa-kommentatorerna_sto1567343/storynews.shtml

Märkligt. Jag kommer inte i närheten. Men tack ska du ha.
Citera
2010-07-13, 13:36
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Läser på TdFs livebevakning att orsaken till att inte Hushovd är med längre i ledargruppen är ett fall. Väldigt dålig balans i årets upplaga...

Nu får Hushovd läkarhjälp.
Förr hette doktorn Porte tror jag...Vad kan han heta nu för tiden?
Citera
2010-07-13, 13:45
Medlem
cyberkalles avatar
Läser på Vacchis twitter att Lövkvist punkterat när klungan körde stenhårt i början, hittar inget på TdFs live rapportering om han är med i huvudfältet är det någon som har koll?
Citera
2010-07-13, 13:48
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Läser på Vacchis twitter att Lövkvist punkterat när klungan körde stenhårt i början, hittar inget på TdFs live rapportering om han är med i huvudfältet är det någon som har koll?

Han verkar vara med. Var med øver toppen på Colombière i allafall och det är ju efter hårdkørningen.
Citera
2010-07-13, 13:53
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Han verkar vara med. Var med øver toppen på Colombière i allafall och det är ju efter hårdkørningen.

Tack för det svaret hoppas han håller i detta i värmen, det lär ju bli ett helvete att ta sig över sista stigningen idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in