2008-09-24, 18:59
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag tror att Lance comeback kommer att gå åt skogen. Att han har varit borta från cyklingen i för många år plus att han är 38 nu tycker jag talar för det. Contador lär lämna om Armstrong kommer, men är du verkligen säker på Armstrong går till Astana? Det florerar massvis av rykten överallt just nu, bland annat att han skall sätta ihop ett helt nytt lag.

Både Emma och Susanne körde kanon idag, jag har tidigare inte trott på dem på linjeloppet på lördag men kanske borde ändra mig lite nu.

Tja: http://www.nettavisen.no/sport/sykling/article2244867.ece

Det verkar ju helt klart nu.
Citera
2008-09-24, 19:10
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Tja: http://www.nettavisen.no/sport/sykling/article2244867.ece

Det verkar ju helt klart nu.

Ok, Contador lär ju sticka nu. Jag har jävligt svårt att se att han stannar kvar där.
Citera
2008-09-25, 15:32
Moderator
Gromguttens avatar
Usel produktion, Larson kør bra men ändå inte helt medaljklass... Eller?
Citera
2008-09-25, 16:36
Medlem
Synd att Gustav Larsson inte tog medalj idag. Hörde att han varit magsjuk eller nåt liknande?
Citera
2008-09-27, 16:18
Medlem
mishimas avatar
Slutvarv nu på damernas linjelopp. Svenskorna är med där. Risken är att det blir en relativt stort gäng som håller ihop på mål. Det luktar Marianne Voss...

Attack från Voss och svenskorna är med...superspännande detta.
Senast redigerad av mishima 2008-09-27 kl. 16:20.
Citera
2008-09-27, 16:39
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Slutvarv nu på damernas linjelopp. Svenskorna är med där. Risken är att det blir en relativt stort gäng som håller ihop på mål. Det luktar Marianne Voss...

Attack från Voss och svenskorna är med...superspännande detta.

Ujujujuj! Tyskland och Holland kan ta ut varandra... Kom igen nu!!
Citera
2008-09-27, 16:41
Moderator
Gromguttens avatar
Fy fan så snygg taktik!!
Citera
2008-09-27, 16:42
Moderator
Gromguttens avatar
Ja, nästan då...

Ruggigt bra kørt iallafall!!!
Citera
2008-09-27, 16:44
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ja, nästan då...

Ruggigt bra kørt iallafall!!!

Fan! Men det var en häftig attack och jag trodde i ett par sekunder på guld. Det kan vara så att medaljchansen försvann när Ljungskog fick punktering.
Citera
2008-09-27, 16:47
Medlem
Klens avatar
Skit också. Det såg ju bra ut några hundra meter. Trött på fjärdeplatser den här sommaren...
Citera
2008-09-27, 17:25
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Fan! Men det var en häftig attack och jag trodde i ett par sekunder på guld. Det kan vara så att medaljchansen försvann när Ljungskog fick punktering.

Det var så smart eftersom de två huvudfavoriterna bara sneglade på varandra och ingen ville ta upp jakten - hade inte Cooke varit kvar i matchen så tror jag det hade räckt till guldet.

Aja, det kunde ha gått och det var bannemig inte långt borta trots allt... Lite "kul" att Cooke spøar dem ändå.
Citera
2008-09-27, 20:17
Medlem
Citat:
Det var så smart eftersom de två huvudfavoriterna bara sneglade på varandra och ingen ville ta upp jakten - hade inte Cooke varit kvar i matchen så tror jag det hade räckt till guldet.

Aja, det kunde ha gått och det var bannemig inte långt borta trots allt... Lite "kul" att Cooke spøar dem ändå.

Det var verkligen en grym avslutning, jag tror tom mina grannar hörde mig skrika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in