2007-01-12, 01:16
Medlem
onemanarmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolmen
http://svartkrut.mine.nu/

Skulle inte lita på den sidan.
Med allra största sannolikhet någon liten fjortis som gör eget och säljer.
Citera
2007-01-12, 07:15
Medlem
Naturvetarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolmen
http://svartkrut.mine.nu/
Vilket skämt Hoppas polisen sätter åt honom
Citera
2007-01-12, 08:42
Medlem
Fox 2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturvetaren
Vilket skämt Hoppas polisen sätter åt honom

Desamma, han skickar det säkert som vanlig post/paket, livsfarligt

Jävligt sunkig sida by the way

Mvh
Citera
2007-01-12, 14:52
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NV
Gillar du inte min nya avatar

Självklart gillar jag din nya avtar men man känner inte igen dej(Enu)=)

Du har haft många och bra inlägg fox 2 =D, 666st =)

/Mvh Klos
Citera
2007-01-14, 18:43
Medlem
Kol

Hejsan!
Jag undrar hur jag lättast får tag på kol till svartkrut, går det bra emd vanliga kolbriketter från ica?
Detta har säkert tagits upp 1000 ggr men jag orkar inte leta igennom alla 103 sidor i denna tråd.
Hälsningar
Simon
Citera
2007-01-14, 18:47
Medlem
onemanarmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simooon
Hejsan!
Jag undrar hur jag lättast får tag på kol till svartkrut, går det bra emd vanliga kolbriketter från ica?
Detta har säkert tagits upp 1000 ggr men jag orkar inte leta igennom alla 103 sidor i denna tråd.
Hälsningar
Simon

Nej inte briketter, därimot vanligt kol från ICA fungerar helt dugligt.
Citera
Medlem
okej, tack så mycket Onemanarmy
Citera
Medlem
zoccers avatar
Du behöver inte läsa alla inlägg. Det finns en sökfunktion. Då får du upp alla inlägg som handlar om kol. Sen är det bara att välja.
Citera
2007-01-14, 23:42
Medlem
var kan man köpa Bariumklorat? tråden är så lång så man missar lite nä man läser den har försökt att hitta typ 10 ggr men somnar varje gång!!! hjälp!!!
Citera
2007-01-15, 00:22
Medlem
zoccers avatar
Det blir nog svårt att hitta nånstans där man kan köpa. Iallafall i Sverige. Jag har ett svagt minne att det är importförbud på den substansen? Jag har inte sett det till salu nånstans. Ett riktigt giftigt och opålitligt ämne, inget man skall använda alls. Måste man nödvändigtvis ha det så går det att tillverka själv, men det är inget som rekommenderas, allra minst för en komplett nybörjare.
Citera
2007-01-15, 00:56
Medlem
zoccers avatar
Editera tråden

Jag sitter här och funderar. Idén med denhär klistrade tråden var från början mycket god. Att samla alla kända inköpsställen i en tråd.
Nu har dock tråden vuxit ut väldigt mycket och innehåller också en hel del OT, varför ingen längre orkar läsa den. Visst, jag vet att det finns en sökfunktion, men frågorna verkar komma ändå.
Mitt förslag är att någon av moderaratorerna rensar i tråden. Samlar det som är av värde i t.ex. Jomazis inlägg alldeles i början och helt enkelt raderar resten. Gör en nystart helt enkelt.
Jag förstår att det innebär en hel del jobb, men jag tror att man på det sättet kan minska ner antalet onödiga frågor.En kortare tråd avskräcker inte lika mycket. Kanske? Vad tycks? Är det ens genomförbart i praktiken. Hmm, nu blir det kanske diskussion om detta också i denhär tråden och då blir det ju mer OT. Inte fan lätt detta!
Citera
2007-01-15, 08:11
Medlem
Fox 2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoccer
Jag sitter här och funderar. Idén med denhär klistrade tråden var från början mycket god. Att samla alla kända inköpsställen i en tråd.
Nu har dock tråden vuxit ut väldigt mycket och innehåller också en hel del OT, varför ingen längre orkar läsa den. Visst, jag vet att det finns en sökfunktion, men frågorna verkar komma ändå.
Mitt förslag är att någon av moderaratorerna rensar i tråden. Samlar det som är av värde i t.ex. Jomazis inlägg alldeles i början och helt enkelt raderar resten. Gör en nystart helt enkelt.
Jag förstår att det innebär en hel del jobb, men jag tror att man på det sättet kan minska ner antalet onödiga frågor.En kortare tråd avskräcker inte lika mycket. Kanske? Vad tycks? Är det ens genomförbart i praktiken. Hmm, nu blir det kanske diskussion om detta också i denhär tråden och då blir det ju mer OT. Inte fan lätt detta!

Tråden rensades på någon av sidorna 10-20 och allt OT togs bort, sedan har den inte rensats sen dess.

De flesta länkar till ebay mm fungerar inte längre och flera inköpsställen har "försvunnit".

Så det är en bra idé.

Ännu ett OT inlägg, Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in