Citat:
Ursprungligen postat av Snöj
Men det har inte sagts, du antar bara att hon vet om möjligheten? Jag tycker du ska säga det till henne, typ "nää hörru, jag hinner faktiskt inte köpa den där pennan. Men om du sparar kvittot får du ersättning sen".
Jag har fått respons nu och hon ska köpa den själv. Sa i princip att jag inte hade tid som jag skrev ovan inlägg, och då sa hon att hon ändå skulle ner och handla mat.
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Det är bara att säga, det är väl ändå din penna, how about...no?
Detta fungerar ju givetvis till allt, men ändra dig långsamt, så kanske du kan behålla denna falska kompis om du nu vill det, du kan ju i alla fall dra nytta av henne under studierna och sedan avsluta "vänskapen" efteråt.
Lol. Hon är shysst också. Men visst, jag behöver hävda mig mer så det inte bli snedvriden relation.
Citat:
Ursprungligen postat av soundsystemet
"-Nej du får lov att köpa din jävla penna själv du får cash sen" hur svårt kan det vara, ärligt? sluta toffla och grina över det.
Toffla, grina och gnälla haha... skulle aldrig skrivit här, alla är bara sjukt sura. Tyvärr är jag högkänslig (dock inte en total tönt som alla har fått intrycket av skulle jag tror

) och tar därför åt mig väldigt mycket av negativa kommentarer, att göra någon besviken sätter sig 100 gånger mer än vad det gör för en okänslig person. Vi är alla olika!
Jag VET att det upplevs gnälligt, men jag var bara så irriterad på henne i den stunden. Kommer inte orkar besvara så mycket mer inlägg av denna kaliber.